رای دهنده های آمریکایی از دیدن ترامپ خسته شده اند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، یافته های یک نظرسنجی تازه نشان می دهد رای دهنده های آمریکایی در هفته های اخیر از دیدن چهره دانلد ترامپ در رسانه ها خسته شده و معتقدند تصویر رقیب او جو بایدن به اندازه کافی پخش نشده است.

رای دهنده های آمریکایی از دیدن ترامپ خسته شده اند

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوربس، نظرسنجی مشترک شبکه خبری سی بی اس و یوگاو بین 28 آوریل تا اول می اجرا شده و حاکی از پیش افتادن شش درصدی بایدن از رئیس جمهوری فعلی آمریکاست؛ 49 درصد به 43 درصد. در این نظرسنجی طرفداران ترامپ اعلام نموده اند او در بحران کرونا بیش از اندازه خودش را در رسانه ها نشان داده و 53 درصد گفته اند از دیدن رئیس جمهوری آمریکا خسته شده اند. 11 درصد هم معتقدند حضور رسانه ای ترامپ به اندازه بوده است.

در سوی دیگر، رای دهنده های آمریکایی می گویند نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در دوران شیوع کرونا چندان در رسانه ها حضور نداشته است. هر چند 24 درصد معتقدند تصویر بایدن را زیاد دیده اند اما 47 درصد هم می گویند تصویر او زیاد نشان داده نشده است. ضمن اینکه 56 درصد اعلام نموده اند انتخاب معاون رئیس جمهوری از سوی بایدن در رای آنها در انتخابات ماه نوامبر بسیار موثر خواهد بود.

36 درصد از رای دهنده های حزب دموکرات الیزابت وارن را گزینه مناسب برای پست معاون رئیس جمهوری آمریکا می دانند و سناتور کاملا هریس با 19 درصد، استیسی آبرامز با 14 درصد و سناتور ایمی کلوبشار با 13 درصد در رده های بعد قرار دارند. پس از این چهار گزینه چهره های نه چندان آشناتر چون سوزان رایس، ول دمینگز جمهوریخواه، سناتور دمی داکورث و فرماندار میشیگان گرچن ویتمور درصدهای تک رقمی برای نشستن روی جایگاه معاون رئیس جمهوری کسب نموده اند.

کم اهمیت ترین معیار برای رای دهنده های دموکرات نژاد گزینه احتمالی است که معاون بایدن می گردد. 74 درصد معتقدند نژاد در رای آنها تاثیر ندارد، 23 درصد می گویند ترجیح می دهند یک رنگین پوست معاون رئیس جمهوری باشد و سه درصد هم گزینه سفیدپوست را بهتر می دانند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 649

به "رای دهنده های آمریکایی از دیدن ترامپ خسته شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای دهنده های آمریکایی از دیدن ترامپ خسته شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید