بازاریابی اصولی موجب رونق فروش صنایع دستی گلستان

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: بازاریابی درست و اصولی باعث می گردد سطح فروش و فراوری محصولات صنایع دستی استان بالا برود.

بازاریابی اصولی موجب رونق فروش صنایع دستی گلستان

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری امروز پنجشنبه 17 بهمن 98 در برنامه زنده تلویزیونی صبح عالی صداوسیمای مرکز گلستان با اعلام این مطلب گفت: تجاری سازی و بازاریابی از اهمیت بسیار بالایی در حوزه صنایع دستی و گردشگری برخوردار است و اداره کل میراث فرهنگی استان در این حوزه کارگاه های تخصصی برای هنرمندان و مدیران تأسیسات گردشگری برگزار نموده است. فضای مجازی نیز ظرفیت بسیار بالایی در معرفی محصولات و بازاریابی دارد که نباید از این حوزه مهم غافل شد.

او اعلام کرد: با تشکیل کارگروهی، نقشه راه تجاری سازی و بازاریابی صنایع دستی گلستان با هدف معرفی و رونق فروش محصولات هنرمندان تا انتها سال تدوین خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گلستان اعلام کرد: 14 پروژه با حجم سرمایه گذاری 190 میلیارد ریال در چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

او توضیح داد: تنوع آب وهوایی به همراه تنوع اقوام در استان باعث توسعه صنعت گردشگری می گردد که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.

تجری گفت: گردشگری استان تا رسیدن به نقطه ایده آل در حوزه زیرساخت ها، جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و همچنین ورود گردشگران فاصله زیادی دارد و باید در این حوزه ها کوشش گردد؛ البته کوشش های بسیار ارزنده ای هم انجام شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گلستان تأکید کرد: انتخابات مسئله بسیار بااهمیتی است که سال جاری در 2 اسفندماه شاهد برگزاری آن خواهیم بود. بنده از همه مردم شریف استان و ایران اسلامی دعوت می کنم که یک بار دیگر با حضور ارزشمند خودشان پای صندوق های روی باعث سرافرازی ایران اسلامی باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 418

به "بازاریابی اصولی موجب رونق فروش صنایع دستی گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازاریابی اصولی موجب رونق فروش صنایع دستی گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید