بارندگی شدید و سیل در گیلان ، تخریب راه های روستایی و قطع گاز و برق بعضی خانه های تالش

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، فرماندار تالش گفت: بارش شدید باران در تالش موجب آبگرفتگی خیابان ها و تخریب چند نقطه از راه ها و جاده های روستایی این شهرستان شد.

بارندگی شدید و سیل در گیلان ، تخریب راه های روستایی و قطع گاز و برق بعضی خانه های تالش

ایسنا نوشت: سیدعیسی مهدوی در جریان بازدید از مناطق سیل زده تالش، اظهار کرد: بارش شدید باران که از شب گذشته (20 مهر) شروع شد و تا صبح امروز ادامه داشت باعث بالا آمدن آب رودخانه های این شهرستان، آبگرفتگی خیابان ها و تخریب چند نقطه از جاده های روستایی این شهرستان شد.

وی با بیان اینکه در شهر چوبر تالش قسمتی از خیابان شهید زردپور این شهر به طول 70 متر بر اثر بارش شدید باران تخریب شده است، ادامه داد: بارش اخیر موجب تخریب دو نقطه از جاده روستای دهنه طولارود، یک نقطه از روستای پی سرا و یک نقطه نیز از جاده سراه گاه بخش مرکزی شده است.

مهدوی اضافه نمود: براثر بارش شدید باران و تخریب قسمتی از جاده روستای دهنه طولارود، گاز 10 خانوار این روستا قطع شده است.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه بر اثر تخریب خیابان شهید زردپور چوبر برق 130خانوار و گاز 50 خانوار این شهر قطع شد، توضیح داد: هچنین قسمتی از جاده انبوه مشایخ خطبه سرا رانش نموده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان از صبح امروز مشغول وصل گاز و برق خانوارهای روستاهای قطع شده است، گفت: تا آخر وقت امروز گاز و برق خانوارهای روستایی این شهرستان که بر اثر بارش شدید باران و بالا آمدن آب رودخانه ها قطع شده بود وصل می گردد.

فرماندار تالش در سرانجام با اشاره به اینکه ساماندهی رودخانه های شهرستان موجب کاهش خسارت در بارندگی شدید اخیر شد، گفت: ساماندهی به موقع رودخانه های این شهرستان که معمولا در فصل بارش پر آب شده و طغیان می نمایند، موجب شد خسارتی به روستائیان اطراف این رودخانه وارد نگردد.

به گزارش ایسنا، سیل اخیر باعث بالا آمدن آب رودخانه های خواجه کری، آستاراچای، ویرمونی و چلوند در شهرستان مرزی بندر آستارا شده و تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع حادثه در این مناطق اعلام نشده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 162

به "بارندگی شدید و سیل در گیلان ، تخریب راه های روستایی و قطع گاز و برق بعضی خانه های تالش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارندگی شدید و سیل در گیلان ، تخریب راه های روستایی و قطع گاز و برق بعضی خانه های تالش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید