ایلان ماسک وعده داد: تماس صوتی و تصویری به زودی در توئیتر

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، ماسک گفت: ما در حال کار بر روی یک ویژگی تماس صوتی و تصویری در توییتر با عملکرد مشابه FaceTime هستیم.

ایلان ماسک وعده داد: تماس صوتی و تصویری به زودی در توئیتر

توییتر اخیراً روی تغییرات زیادی کار نموده است. با وجود بحث برانگیز بودن بسیاری از آنها، این شرکت در نظر دارد بعضی گزینه های جالب دیگر را نیز در این پلتفرم ارائه دهد.

به گزارش پارسینه به نقل از تک ناک، این پلتفرم آغاز به عرضه به روزرسانی برای برنامه iOS و اندروید خود کرد. در این نسخه بهبودهایی در ارسال پیغام های مستقیم (DM) ایجاد شده است. علاوه بر این، توییتر تایید کرد که به زودی به کاربران امکان تماس صوتی و تصویری در توییتر را می دهد.

خبر تماس صوتی و تصویری در توئیتر به وسیله ایلان ماسک، مالک توییتر در پروفایل شخصی اش منتشر شده است. به گفته وی، آخرین نسخه اپلیکیشن توییتر به کاربران امکان پاسخ به هر پیغام، نه فقط به تازهترین آنها در یک رشته را می دهد. علاوه بر این، کاربران می توانند از ایموجی برای واکنش به پیغام ها استفاده نمایند. این موارد تنها امکانات تازه نیستند.

به گفته ماسک، DM ها در توییتر از روز چهارشنبه رمزگذاری خواهند شد. این یک گام بزرگ به جلو در خصوص حفظ حریم خصوصی است، و پیغام های رمزگذاری شده به وسیله شرکت قابل دسترسی نخواهند بود. مدیر اجرایی گفت رمزگذاری پیغام ها به سرعت در همه منطقه ها اعمال خواهد شد. در سال 2018، توییتر به وجود یک باگ با امکان دسترسی توسعه دهندگان برنامه های شخص ثالث به DM بعضی از کاربران، اعتراف کرد.

ماسک بعلاوه گفت: ما در حال کار بر روی یک ویژگی تماس صوتی و تصویری در توییتر با عملکرد مشابه FaceTime هستیم.

مدیرعامل این شرکت اشاره نمود که کاربران می توانند با استفاده از دستگاه خود با هر کسی در این پلتفرم تماس بگیرند، بنابراین می توان بدون ارائه شماره تلفن خود با مردم در هر نقطه از دنیا صحبت کرد.

توییتر در حال حاضر به کاربران امکان مکالمه زنده به وسیله Twitter Spaces را فراهم نموده است، اما این قابلیت عمومی برای چت های گروهی در نظر گرفته شده است. این اولین کوشش توییتر برای رقابت با دیگر پلتفرم های برقراری تماس صوتی و تصویری آنلاین است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1890

به "ایلان ماسک وعده داد: تماس صوتی و تصویری به زودی در توئیتر" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایلان ماسک وعده داد: تماس صوتی و تصویری به زودی در توئیتر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک وعده داد: تماس صوتی و تصویری به زودی در توئیتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید