ایران از دولت کانادا درباره قتل شهروند ایرانی شرح می خواهد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن محکوم کردم رفتار پلیس کانادا خاطرنشان کرد که تهران از مراجع رسمی پیگیر موضوع قتل شهروند ایرانی توسط پلیس کانادا است و از دولت این کشور شرح می خواهد.

ایران از دولت کانادا درباره قتل شهروند ایرانی شرح می خواهد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام قاسمی در واکنش به اطلاعات دریافتی در مورد قتل یک شهروند ایرانی توسط پلیس کانادا، ضمن محکومیت این اقدام خشن پلیس کانادا گفت: متاسفانه آگاه شدیم یک شهروند ایرانی به نام بابک سعیدی ساکن کانادا که بیمار نیز بوده، به ضرب گلوله پلیس کشته شده است.

قاسمی اضافه نمود: ما در حال آنالیز جزئیات موضوع بوده و از مجاری ذیصلاح و رسمی پیگیر این مسأله برای روشن شدن ابعاد آن و شرح دولت کانادا خواهیم شد.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد: ایرانیان مقیم کانادا برای احقاق حقوق کنسولی خود با مسائل بسیاری روبرو هستند و طی دو سال گذشته کوشش های گسترده ای به منظور ایجاد شرایط مطلوب تری جهت ارائه مجدد خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم کانادا اجرا شده است که هنوز به نتایج کافی و لازم نرسیده است.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 603

به "ایران از دولت کانادا درباره قتل شهروند ایرانی شرح می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران از دولت کانادا درباره قتل شهروند ایرانی شرح می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید