افشای راز رابطه محمدرضا گلزار با همسر مطلقه فرهاد مجیدی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران: خبر ازدواج محمدرضا گلزار با همسر اول فرهاد مجیدی تمام فضای مجازی را پر کرد و این خبر در حد شایعه ای بیش نبود و سریعا تکذیب شد.یک عکس باعث این شد تا همه تصور اشتباهی نمایند که تحقیقات نشان داد بین زن اول فرهاد مجیدی و گلزار نسبت فامیلی وجود دارد و هیچ ازدواجی یا رابطه ای رخ نداده است و این راز واقعی است.

افشای راز رابطه محمدرضا گلزار با همسر مطلقه فرهاد مجیدی

محمدرضا گلزار از چهره های معروف در ایران است. محمدرضا گلزار هواداران بسیاری دارد. محمدرضا گلزار به انواع هنرها می پردازد. محمدرضا گلزار به ورزش بسیار علاقه مند. محمدرضا گلزار در برنامه احسان علیخانی شرکت کرد.

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش عکسی از محمدرضا گلزار در کنار همسر اول فرهاد مجیدی منتشر شد که شک و شبه هایی را راجع به ارتباط آنها با هم به وجود آورد و خبر ازدواج آنها به صورت علنی پخش شد.

اما بعد از مدتی اعلام شد محمدرضا گلزار با فرناز مومنی (همسر سابق فرهاد مجیدی) نسبت فامیلی دارد و خبر ازدواج آنها کذب است.

ازدواج های فرهاد مجیدی و همسرانش

فرهاد مجیدی فوتبالیست مطرح ایرانی سالها پیش در اوج جوانی با دختری بنام فرناز مومنی ازدواج کرد و از این رابطه صاحب یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا است.

این زندگی پس از سال ها به جدایی و طلاق انجامید.او بعد از طلاق و گذشت مدتی در سال 90 دوباره ازدواج کرد.

ماجرای شایعه ازدواج گلزار از کجا آب خورد؟

ازدواج گلزار علنی شد

محمدرضا گلزار از جمله سوپراستارهای مطرح ایرانی است که پیرامون او خبرها و شایعات زیادی و جود دارد و هر روزه شاهد انتشار اخباری خاص درباره او هستیم.

این بازیگر با وجود شرایط و چهره زیبایی که دارد تا به امروز ازدواج نکرده است.

آخرین حاشیه ای که برای او به وجود آمده انتشار یک عکس جنجالی است که او در این عکس در کنار همسر سابق فرهاد مجیدی است.

این عکس کافی بود تا همه فکرشان به سمت ازدواج و ارتباط آنها با هم برود و لحظه ای مجال برای فکر کردن و پی بردن به واقعیت وجود نداشته باشد.

تمام سایت ها و کانال های خبری این شایعه داغ را پخش کردند و این موضوع در کل فضای مجازی پیچید.

پشت پرده عکس جنجالی محمدرضا گلزار

بر اساس آخرین اخباری که درباره این عکس و انتشار آن وجود دارد، محمدرضا گلزار با همسر سابق فرهاد مجیدی نسبت فامیلی دارد و با دانستن این موضوع این عکس دیگر چندان عجیب و غیرمنتظره به نظر نمی رسد.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1426

به "افشای راز رابطه محمدرضا گلزار با همسر مطلقه فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای راز رابطه محمدرضا گلزار با همسر مطلقه فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید