افزایش 7درصدی امدادرسانی هلال احمر در حوادث جاده ای

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران این استان در 980 حادثه جاده ای سال 98 امدادرسانی کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن هفت درصد افزایش داشته است.

افزایش 7درصدی امدادرسانی هلال احمر در حوادث جاده ای

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمدرحیم شهریاری روز یکشنبه هفتم اردیبهشت به رسانه ها گفت: از مجموع حوادث 61 درصد واژگونی، 26 درصد تصادف رخ به رخ، هشت درصد انحراف و برخورد با مانع، چهار درصد نقص فنی خودرو و یک درصد حریق بوده است.

وی اضافه نمود: سه هزار و 356 نفر در این حوادث حادثه دیدند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 19 درصد رشد داشته است.

شهریاری گفت: در حوادث جاده ای سال گذشته 142 نفر اسکان داده شدند که نسبت به مدت مشابه هفت درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان این که 252 مورد عملیات رهاسازی برای حوادث جاده ای انجام شد گفت: سال گذشته سه هزار و 274 نفر در قالب هزار و 425 تیم عملیاتی با به کارگیری هزار و 428 خودرو امدادی به محل حوادث اعزام شدند.

وی اضافه نمود: شهرستان قاینات با 195 مورد، طبس با 124 مورد، شهرستان های سربیشه و نهبندان با 115 مورد و بیرجند با 82 مورد بیشترین فراوانی حوادث جاده ای را داشته اند.

شهریاری خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز را از عوامل اصلی واژگونی در حوادث جاده ای عنوان و تاکید نمود: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات هدایت و رانندگی در سفرها با حفظ آرامش و دوری از عجله حرکت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 637

به "افزایش 7درصدی امدادرسانی هلال احمر در حوادث جاده ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 7درصدی امدادرسانی هلال احمر در حوادث جاده ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید