افزایش برنامه های آموزشی آمریکا در شرق آسیا

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرگزاری خبرنگاران- به نوشته اسپوتنیک دولت بایدن احتمالاً برنامه های آموزش نظامی را در شرق آسیا تقویت خواهد نمود.

افزایش برنامه های آموزشی آمریکا در شرق آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، نشریه آمریکایی میلیتِری تایمز به نقل از کارشناسان اظهار داشت در بحبوحه رقابت نظامی در منطقه آسیا و اقیانوس آرام، احتمالاً در دولت بایدن، برنامه های آمریکا برای آموزش نظامیان خارجی افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک دولت بایدن احتمالاً برنامه های آموزش نظامی بین المللی را به یکی از ارکان اصلی سیاست خارجی آمریکا در آینده نزدیک تبدیل خواهد نمود.

جاناتان کاورلی، استاد راهبرد دانشکده نِیوال وار (واقع در شهر نیوپورت در رُدآیلند) گفت: برنامه آموزش نظامیان خارجی احتمالاً یکی از بخش هایی است که با کاهش بودجه دفاعی رو به رو نخواهد شد، چون با توجه به افرادی که بایدن منصوب نموده است، کاملاً روشن است که دولت جدید بسیار نگران تقویت روابط با شرکا و متحدان است.

به گفته کاورلی، احتمال می رود دولت بایدن تمرکز خود را بر رقابت با چین معطوف کند تا مقابله جویی با آن، و ممکن است آموزش پرسنل نظامی کشور های آسیایی را افزایش دهد، که بازتاب تغییر در ترکیب قومی و منطقه ای ارتش های تحت آنالیز در برنامه آموزش نظامیان خارجی است. وی گفت: به جای قرار دریافت یک گروه در مقابل گروه دیگر، بیشتر شاهد رقابت در مکان های طرف ثالث خواهیم بود، که بسیار شبیه جنگ سرد خواهد بود. شاهد آموزش نظامیان کمتری از افغانستان، عراق و کشور های مختلف حوزه خلیج فارس خواهیم بود، و تاکید بسیار بیشتری (بر آموزش نظامیان) کشور های شرق آسیا خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1112

به "افزایش برنامه های آموزشی آمریکا در شرق آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش برنامه های آموزشی آمریکا در شرق آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید