اردوی تیم ملی کشتی آزاد یک روز زودتر تعطیل شد، 7 مسافر گزینشی المپیک و جام دانکلوف در خانه کشتی ماندند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، اردوی تیم ملی کشتی آزاد در شرایطی از روز گذشته تعطیل شد که هفت کشتی گیر اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک و جام بین المللی دانکلوف در خانه کشتی ماندند.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد یک روز زودتر تعطیل شد، 7 مسافر گزینشی المپیک و جام دانکلوف در خانه کشتی ماندند

به گزارش خبرنگاران، ملی پوشان کشتی آزاد که از دوم فروردین در اردوی هفتم خود حاضر شده بودند، قرار بود روز 12 فروردین بار دیگر به خانه بروند که به دلیل شلوغ بودن جاده ها، این اردو یک روز زودتر تعطیل شد تا کشتی گیران در ترافیک جاده ای مربوط به تعطیلات 12 و 13 فروردین نمانند.

البته امیرمحمد یزدانی، یونس امامی و محمدحسین محمدیان سه کشتی گیری که قرار است در اوزان 65، 74 و 97 کیلوگرم در مسابقات گزینشی المپیک شرکت نمایند، به همراه جمال عبادی در 74 کیلوگرم، حمید زرین پیکر در 79 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم و امین طاهری در 125 کیلوگرم که قرار است 19 تا 22 فروردین در جام دانکلوف بلغارستان حضور پیدا نمایند، هم اردو را ترک نکردند.

این استراحت چهار روزه صرفاً برای نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و سایر اردونشینان جوان در نظر گرفته شده است.

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از 15 فروردین ماه در خانه کشتی شروع می گردد. کشتی ایران در ماه جاری سه مسابقه بین المللی دانکلوف بلغارستان، گزینشی آسیایی و قهرمانی آسیا را در پیش دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1209

به "اردوی تیم ملی کشتی آزاد یک روز زودتر تعطیل شد، 7 مسافر گزینشی المپیک و جام دانکلوف در خانه کشتی ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم ملی کشتی آزاد یک روز زودتر تعطیل شد، 7 مسافر گزینشی المپیک و جام دانکلوف در خانه کشتی ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید