اخباری: با تیمی جوان به لیگ قهرمانان آسیا آمدیم، از اعتبار فوتبال مان دفاع می کنیم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، دروازه بان تیم فوتبال تراکتور می گوید که این تیم برای بازی با النصر و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با تیمی جوان حاضر شده است.

اخباری: با تیمی جوان به لیگ قهرمانان آسیا آمدیم، از اعتبار فوتبال مان دفاع می کنیم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا اخباری دروازه بان تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل النصر عربستان گفت: با تیمی جوان به این مسابقات آمدیم. افتخار می کنیم در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

وی یادآور شد: در دور قبلی مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشتیم که به اینجا رسیدیم. آمدیم که شجاعانه بازی کنیم و هیچ چیزی از قبل معین نیست. به تمام بازیکنان و حتی به جوان ها ایمان داریم. مطمئناً خواهیم آمد تا از اعتبار فوتبال خودمان و باشگاه مان دفاع کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه النصر بازیکنان خوب و قدرتمندی در خط هافبک دارد و نظرش در این باره چیست، گفت: با توجه به عملکرد خوب دفاعی که در دور گروهی داشتیم، با وجود اینکه بازیکنان زیادی از دست دادیم، اما با آنالیزهای اجرا شده می دانیم چطور باید مقابل النصر را بگیریم.

اخباری بعلاوه توضیح داد: النصری ها باید دنبال راهی برای رسیدن به دروازه مان باشند. ما فکر بستن بازیکنان باکیفیت النصر را کردیم. امیدوارم با کوشش بچه ها و تدبیری که کادر فنی داشته اند، فردا بتوانیم با ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1431

به "اخباری: با تیمی جوان به لیگ قهرمانان آسیا آمدیم، از اعتبار فوتبال مان دفاع می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخباری: با تیمی جوان به لیگ قهرمانان آسیا آمدیم، از اعتبار فوتبال مان دفاع می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید