اجبار برای یحیی؛ ضعیف ترین بازیکن فصل در پرسپولیس!

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، با تصمیم یحیی گل محمدی مهاجم ناکارآمد پرسپولیس در این تیم ماندگار شده است.

اجبار برای یحیی؛ ضعیف ترین بازیکن فصل در پرسپولیس!

به گزارش خبرنگاران تقریبا همه فکر می کردند لئاندرو پریرا در نقل وانتقالات تابستانی از پرسپولیس جدا می گردد، اما یحیی گل محمدی روز گذشته در گفت وگو با خبرنگاران اعلام نمود این مهاجم برزیلی فصل آینده نیز در پرسپولیس خواهد ماند؛ خبری که با توجه به عملکرد ضعیف پریرا در نیم فصل دوم لیگ گذشته، کمی عجیب و غیرمنتظره بود. لئاندرو پریرا در نیم فصل دوم لیگ گذشته و بعد از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوست. این مهاجم 32ساله که سابقه بازی در تیم های کلوب بروژ بلژیک، پالمیراس برزیل و گامبا اوزاکا ژاپن را در کارنامه دارد، 5ماه قبل یعنی در اواسط بهمن ماه 1401 با پرسپولیس قرارداد بست و از آن تاریخ در 9بازی لیگ و یک بازی جام حذفی برای سرخپوشان به میدان رفت.

البته پریرا فقط در 3بازی فیکس بود و در 7بازی دیگر به عنوان بازیکن ذخیره و جانشین به زمین رفت. یکی از 3مسابقه ای که پریرا در ترکیب اصلی نهاده شد، همان بازی معروف با سپاهان در لیگ برتر بود که مهاجم برزیلی در دقیقه45 از بازی اخراج شد و پرسپولیس را حسابی به دردسر انداخت. اخراج پریرا و 10نفره شدن پرسپولیس، باعث شد سپاهانی ها بر بازی سوار شوند و نهایتا با گلی در وقت های تلف شده بر سرخپوشان پیروز شوند.

پریرا دقیقا بعد از آن مسابقه از برنامه های یحیی خارج شد و دیگر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار نگرفت. مجموع دقایق بازی پریرا برای پرسپولیس از 335دقیقه فراتر نرفته و او کمتر از 4بازی کامل برای این تیم انجام داده است. عملکردهای مثبت این مهاجم نیز به کسب یک پنالتی مقابل سپاهان در جام حذفی و ثبت یک گل مقابل ملوان در لیگ برتر محدود می گردد. معدل نمرات پریرا در سایت متریکا 6.54 بوده که عنوان ضعیف ترین بازیکن فصل گذشته پرسپولیس را نصیب او می نماید. برترین نمره پریرا 7.25 بود که در بازی با ملوان و بعد از گلزنی به این تیم سفیدپوش نصیبش شد و ضعیف ترین نمره او هم 5.95 بود که در همان بازی معروف با سپاهان و اخراج از میدان به این مهاجم برزیلی تعلق گرفت. فصل گذشته در مجموع 23بازیکن فرصت پوشیدن پیراهن پرسپولیس و حضور در میدان را پیدا کردند که در میان آنها هیچ بازیکنی نمره ضعیف تر از پریرا نگرفت. او رتبه23 را در جمع 23نفر داشت اما با توجه به یک سال به جامانده از قراردادش قرار است در پرسپـولیس بماند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1910

به "اجبار برای یحیی؛ ضعیف ترین بازیکن فصل در پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجبار برای یحیی؛ ضعیف ترین بازیکن فصل در پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید