طراحی سایت: گوگل قطعات تعویضی گوشی پیکسل را به وسیله وب سایت تعمیرات iFixit عرضه می نماید!

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، وب سایت تعمیرات iFixit قرار است با همکاری با گوگل، قطعات جایگزین اصلی گوشی های هوشمند پیکسل را در دسترس کاربران خود قرار دهد.

طراحی سایت: گوگل قطعات تعویضی گوشی پیکسل را به وسیله وب سایت تعمیرات iFixit عرضه می نماید!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ظاهرا گوگل با هدف ارائه محصولات سازگار با محیط زیست، میخواهد قطعات اصلی گوشی های محبوب پیکسل را از این طریق در دسترس قرار بدهد.

گوگل در بیانیه اعلام این مشارکت گفته: ما دوست داریم شما تجربه ای عالی با گوشی پیکسل خود داشته باشید و لازمه این کار، دسترسی آسان به قطعات برای تعمیر دستگاه با کیفیت بالا و ایمن در صورت آسیب تماشا گوشی شما است.

قطعات یدکی اصلی شامل باتری ها، نمایشگرها، ماژول های دوربین و موارد دیگر خواهد بود. قطعاتی که طیف گسترده گوشی های پیکسل از Pixel 2 گرفته تا Pixel 6 و 6 Pro فعلی و بعلاوه مدل های Pixel آینده را شامل خواهد شد.

انتظار می رود که قطعات رسمی جایگزین در اواخر امسال میلادی در iFixit.com عرضه شوند. با این حال، این قطعات فقط برای مشتریانی در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا و کشورهای اتحادیه اروپا، جایی که گوشی های پیکسل عرضه شده اند، در دسترس خواهند بود.

قطعات یدکی به صورت اجزای جداگانه و بسته هایی که شامل جعبه ابزار iFixit برای انجام تعمیرات دستی هستند، فروخته خواهند شد.

کایل وینز، مدیر عامل iFixit در یک پست وبلاگی نوشت: هر کیت با iOpener ارائه می گردد، ابزار بازکننده ما که برای اعمال گرما به طور مستقیم و یکنواخت به اجزای بدنه گوشی متصل شده با چسب، طراحی شده. این کیت ها بعلاوه شامل چسب های پیش برش جایگزین برای محکم کردن و ضد آب کردن مجدد گوشی های پیکسل هستند.

علاوه بر این، iFixit به انتشار راهنماهای گام به گام در خصوص نحوه تعمیر تلفن های پیکسل ادامه می دهد تا تعمیرات را برای خود مالکان آسان تر کند.

این خبر پس از اعلام مشارکت مشابه سامسونگ و Valve برای تامین قطعات جایگزین برای گوشی های گلکسی و کنسول Steam Deck منتشر شده.

اینها نشاندهنده این هستند که صنعت فناوری پایان در حال راه اندازی عملی و واقعی جنبش حق تعمیر است. اپل هم در حال آماده شدن برای راه اندازی یک فروشگاه تعمیر سلف سرویس جهت فروش قطعات یدکی در امسال است.

اما در خصوص مشتریانی که دوست دارند یک تعمیرکار متخصص پیکسل آنها را تعمیر کند، گوگل با شرکت های خدمات تعمیرات مستقل مانند UBreakFix همکاری نموده تا تعمیرات تلفن را در 750 مکان مختلف در سراسر ایالات متحده و کانادا ارائه دهد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1673

به "طراحی سایت: گوگل قطعات تعویضی گوشی پیکسل را به وسیله وب سایت تعمیرات iFixit عرضه می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: گوگل قطعات تعویضی گوشی پیکسل را به وسیله وب سایت تعمیرات iFixit عرضه می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید