گنجی: مساعدت صندوق رفاه به بهبود شرایط رفاهی دانشگاه ها

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان از فضا های رفاهی دانشجویی دانشگاه علم و صنعت بازدید کرد.

گنجی: مساعدت صندوق رفاه به بهبود شرایط رفاهی دانشگاه ها

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن حضور در دانشگاه علم و صنعت ایران، از فضا های رفاهی دانشجویی این دانشگاه بازدید کرد.

گنجی از آشپزخانه و سالن غذاخوری و بعلاوه از تعدادی از خوابگاه های در حال ساخت و دایر این دانشگاه بازدید و از نزدیک در جریان فرایند اقدامات اجرا شده نهاده شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با حضور انبیاء رئیس دانشگاه پس از بازدید از حوزه های رفاهی دانشجویی، در جلسه ای که با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه و تعدادی از مدیران این دانشگاه تشکیل شده بود نیز شرکت کرد.

وی در این نشست ضمن آنالیز مسائل و مسائل رفاهی دانشجویان، سیاست های نو صندوق رفاه دانشجویان را در حوزه امور رفاهی دانشجویان تشریح کرد و اضافه نمود: در چارچوب ظرفیت های قانونی، مساعدت لازم به این دانشگاه به منظور بهبود شرایط رفاهی و معیشتی دانشجویان صورت خواهد گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشگاه نظم و انضباط حاکم بر دانشگاه علم و صنعت ایران را مخصوصا در امور رفاهی دانشجویان، خوب توصیف کرد و اضافه نمود: به جرأت می توان گفت دانشگاه علم و صنعت ایران، از جمله دانشگاه های پیشتاز و کم مشکل برای بازگشایی حضوری دانشگاه ها می باشد که در سایه برنامه ریزی های مناسب و کوشش های مسئولین دانشگاه این مهم امکان پذیر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1655

به "گنجی: مساعدت صندوق رفاه به بهبود شرایط رفاهی دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنجی: مساعدت صندوق رفاه به بهبود شرایط رفاهی دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید