گلکسی فولد لایت اواخر سال جاری با قیمت 1100 دلار راهی بازار می گردد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، پیش تر خبری منتشر شد مبنی براینکه سامسونگ در حال کار روی یک گوشی تاشو مقرون به صرفه تحت عنوان گلکسی فولد لایت است که خب این مسئله ظاهرا حقیقت دارد. از آن جایی که قیمت این محصولات بسیار زیاد بود، غول کره ای تصمیم گرفت نسخه ارزان قیمت تری را با مشخصات فنی بالا راهی بازار کند تا اولین قدم را در راستای فراوری هرچه بیشتر آن ها در بازار بردارد.

گلکسی فولد لایت اواخر سال جاری با قیمت 1100 دلار راهی بازار می گردد

گلکسی فولد اگرچه از نظر مهندسی و نوآوری یک شاهکار به حساب می آمد اما در بازار نتوانست آنطور که باید بدرخشد. عظیم ترین دلیل این عدم موفقیت نیز قیمت 1980 دلاری آن بود. گلکسی Z Flip اما که از نظر نوآوری کمی پایین تر از گلکسی فولد قرار می گیرد، توانست توجه بیشتری را به سوی خود جلب کند چون قیمت بسیار خوبی داشت. ظاهرا همین مسئله باعث شد سامسونگ به دنبال راه حلی اساسی برای بهتر کردن آمار فروش گوشی های خود باشد که نتیجه آن گلکسی فولد لایت است.

اگر شایعات اخیری که پیرامون این محصول می شنویم حقیقت داشته باشد، احتمالا اواخر سال جاری شاهد رونمایی از یک گوشی قدرتمند با قیمت عالی هستیم. در واقع مکس وینبچ، یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری، ادعا نموده نماینده جدید خانواده تاشو سامسونگ قرار است با نام گلکسی فولد لایت راهی بازار گردد.

افزایش فروش گلکسی Z Flip در میان عملکرد ضعیف سری اس 20 سامسونگ

به گفته او، محصول جدید از نمایشگر بیرونی کوچک تری بهره می برد؛ یعنی تا حدودی مانند آنچه که در گلکسی Z Flip شاهد بودیم. در خصوص اندازه نمایشگر اصلی آن هیچ جزئیات دیگری منتشر نشده. اینطور که به نظر می رسد، در این محصول نیز خبری از پوشش شیشه ای فوق باریک یا همان UTG نیست و این بدان معناست گلکسی فولد لایت هم مانند نسل گذشته خود، مستعد آسیب دیدگی است. مواد بکار رفته در آن اما ظاهرا بسیار با کیفیت خواهد بود چون طبق شنیده های اخیر، احتمالا سامسونگ می خواهد این محصول را با فریم آلومینیومی و پنل پشتی شیشه ای راهی بازار کند.

سامسونگ مشغول ساخت یک گوشی تاشو مقرون به صرفه است

البته این ضعف (پوشش نمایشگر) در دیگر قسمت ها پوشش داده خواهد شد که یکی از این بخش ها پردازنده بکار رفته در آن است. سامسونگ تصمیم گرفت بر خلاف گلکسی Z Flip، در این گوشی از پردازنده قدرتمند شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 استفاده کند که 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می نماید. در رابطه با میزان رم این محصول نه خبری منتشر شده و نه وینبچ به موردی اشاره نمود. اما بعید به نظر می رسد با این برچسب قیمتی، شاهد بکارگیری میزان حافظه کمتر از 8 گیگابایت باشیم. با توجه به ترکیب سخت افزاری دیگر محصولات، احتمالا این گوشی در دو مدل با حافظه های 8/12 گیگابایتی راهی بازار می گردد.

به گفته وینبچ، گلکسی فولد لایت با قیمت 1099 دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد که یعنی از مدل پایه گلکسی اس 20 حدودا 99 دلار گران تر است. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که پرچم دار سامسونگ از اینترنت 5G بهره می برد اما این گوشی تاشو فقط از اینترنت 4G پشتیبانی می نماید.

جالب این جاست با توجه به گفته های راس یانگ، مدیر عامل شرکت Display Supply Chain Consultants، گوشی تاشو مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی فولد Special Edition نام دارد و قرار است در ماه جولای (تیر-مرداد) راهی بازار جهانی گردد. حال باید دید حرف کدام یک از این دو منبع موثق در نهایت درست از آب در خواهد آمد.

چرا مدل استاندارد گلکسی نوت 20 از نمایشگر 120 هرتز پشتیبانی نمی نماید؟

منبع: androidcentral

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 667

به "گلکسی فولد لایت اواخر سال جاری با قیمت 1100 دلار راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی فولد لایت اواخر سال جاری با قیمت 1100 دلار راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید