کشف قیمت مسکن ناممکن شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سامانه اطلاعات بازار املاک ایران که لینک آن روی سایت وزارت راه وشهرسازی قرار گرفته است و قیمت آپارتمان های قطعی فروش رفته و نرخ قطعی اجاره بها را اعلام می نماید از 15 شهریور تا به امروز هیچ داده جدیدی را بارگذاری نکرده است.

کشف قیمت مسکن ناممکن شد

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،این سامانه به دلایل نامشخصی حدود 20 روز است که کاربری خود را از دست داده است، ضمن آنکه این احتمال هم که در این مدت هیچ قراردادی به ثبت نرسیده باشد بعید به نظر می رسد.

فعالیت این سامانه با توجه به شرایط فعلی بازار مسکن که در آن بعضی از فروشندگان با پیش بینی آینده بازار مسکن دست به مشخص قیمت های سلیقه ای می زنند، می تواند به خریدارانی که به دنبال کشف قیمت واقعی هستند، بسیار یاری کند و امکان سوءاستفاده بعضی از دلالان را محدود کند.

در حال حاضر قیمت های پیشنهادی در حوزه مسکن با قیمت های قطعی به لحاظ قیمت کل تفاوت چند ده میلیونی دارند، به گونه ای که بعضی از فروشندگان به واسطه مراجعه خریداران به این سایت و اطلاع از قیمت واقعی مجبور می شدند 10 تا 15 درصد قیمت های خود را کاهش دهند.

منبع: دنیای اقتصاد

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 547

به "کشف قیمت مسکن ناممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف قیمت مسکن ناممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید