کرونا در اروپا؛ ابتلا در اسپانیا دوباره صعودی شد؛ تلفات بلژیک به 6500 نفر رسید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، همزمان با عبور تلفات ویروس کرونا در قاره اروپا از 110 هزار نفر، نمودار آمارهای روزانه این ویروس در اسپانیا نیز مجدداً صعودی شد.

کرونا در اروپا؛ ابتلا در اسپانیا دوباره صعودی شد؛ تلفات بلژیک به 6500 نفر رسید

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شمار قربانیان ویروس کووید19 در اسپانیا در حالی امروز (پنجشنبه) از 22 هزار نفر بیشتر شد که شمار ابتلای روزانه بعد از یک کاهش چشمگیر، مجددا رو به افزایش گذاشته است.

وزارت بهداشت اسپانیا - که در رتبه دوم کشورهای آلوده به ویروس کرونا در دنیا است - در بیانیه ای اعلام نمود که طی بیست وچهار ساعت گذشته 4635 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

افزایش حدود 240 نفری این آمار در مقایسه با روز گذشته در حالی است که شمار مبتلایان روزانه در این کشور روز سه شنبه برای اولین بار در چند هفته اخیر کمتر از 4000 نفر اعلام شده بود.

بر اساس آمار قرار گرفته روی وبگاه مؤسسه درمانی کارلس سوم، همچنین از روز گذشته تا کنون 440 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند که نسبت به دیروز شاهد افزایش جزئی است.

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به 213024 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 22157 تن افزایش یافت.

سرویس سلامت عمومی فدرال بلژیک نیز گزارش داد طی بیست وچهار ساعت گذشته، 908 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده و برای دومین روز متوالی در یک هفته اخیر این رقم به زیر هزار نفر کاهش پیدا نموده است.

به نوشته وبگاه روزنامه براسل تایمز، همچنین از روز گذشته تا کنون 228 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در بلژیک جان خود را از دست داده اند که نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در بلژیک به 42797 نفر و شمار قربانیان آن نیز به 6490 نفر افزایش یافت.

اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس نیز گزارش داد شمار مبتلایان در این کشور به رقم 28117 نفر رسیده است.

به نوشته وبگاه تریبون دو ژنو تعداد کل بیمارانی که بر اثر ابتلا به این ویروس در سوئیس جان خود را از دست داده اند به 1514 نفر افزایش پیدا نموده است.

برآوردهای وبگاه وُرلداُمتر نشان می دهد تعداد کسانی که در دنیا به این بیماری مبتلا شده اند از دو و نیم میلیون نفر گذشته که سهم قاره اروپا از این میان، بیش از 1 میلیون نفر یعنی حدود نیمی از تعداد کل مبتلایان در دنیا است.

همچنین خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه گزارش داد که بر اساس آمار جمع آوری نموده از کشورهای اروپایی، 110 هزار مورد از فوتی ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در قاره اروپا اتفاق افتاده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 611

به "کرونا در اروپا؛ ابتلا در اسپانیا دوباره صعودی شد؛ تلفات بلژیک به 6500 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا؛ ابتلا در اسپانیا دوباره صعودی شد؛ تلفات بلژیک به 6500 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید