کارخانه: بازی مقابل گنبد، سخت ترین دیدار دوران مربیگری ام بود، لیگ امسال پرفشار است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرمربی تیم والیبال سایپا اعتقاد دارد بازی اخیر تیمش مقابل شهرداری گنبد، سخت ترین دیدار دوران مربیگری او بوده است.

کارخانه: بازی مقابل گنبد، سخت ترین دیدار دوران مربیگری ام بود، لیگ امسال پرفشار است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مصطفی کارخانه در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل شهرداری گنبد در هفته پنجم لیگ برتر والیبال گفت: مسابقه بسیار سختی بود و به اندازه دو بازی به شاگردان من فشار وارد شد. بعد از این بازی متوجه شدم که چطور تیم مدعی سپاهان در هفته گذشته به تیم گنبد باخته است.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: ما در این دیدار واقعاً خطر را احساس کردیم. تیم گنبد به سختی امتیاز می دهد و شکست دادن این تیم، انرژی زیادی از ما گرفت.

کارخانه همچنین خاطر نشان کرد: سایپا یکی از مدعیان لیگ است و ما تیم را برای قهرمانی بسته ایم، ولی در طول 40 سال مربیگری ام، چنین بازی سختی را پشت سر نگذاشته بودم. به عظیم جزیده و شاگردانش به خاطر تشکیل چنین تیمی تبریک می گویم.

وی در مورد خروج ناگهانی یکی از دریافت کنندگان تیمش در میانه بازی گفت: فرهادی ناگهان دچار اُفت فشار شد و ما مجبور به تعویض او شدیم. خوشبختانه پزشک تیم به خوبی او مداوا کرد و بازیکن جایگزین هم وظایف خود را به بهترین شکل انجام داد. لیگ امسال، لیگ بسیار پرفشاری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 874

به "کارخانه: بازی مقابل گنبد، سخت ترین دیدار دوران مربیگری ام بود، لیگ امسال پرفشار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه: بازی مقابل گنبد، سخت ترین دیدار دوران مربیگری ام بود، لیگ امسال پرفشار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید