تور چین ارزان: چای دارچین بنوشید؛ سالم بمانید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، دارچین از دوران گذشته در انواع غذا ها به کار می رفته و حتی قبل از ساختمان اهرام ثلاثه مصر، برای درمان امراض مختلف مصرف می شد.

تور چین ارزان: چای دارچین بنوشید؛ سالم بمانید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

درخت دارچین فقط در منطقه ها گرم می روید؛ برترین نوع دارچین در کشور چین رشد می کند. در زمان قدیم از نظر قیمت معادل طلا وعاج بوده و قبل از میلاد مسیح در مصر از آن برای مومیائی کردن مرده ها استفاده می کردند.

چینی ها اعتقاد دارند دارچین راز جوانی است و مصرف روزانه آن انسان را سالم و جوان نگه می دارد.

ضعف بدن به هر علتی که باشد (پیری، فرسودگی روحی و یا نقاهت بعد از بیماری) دارچین برای رفع آن موثر خواهد بود. دارچین کلیه ها را گرم و پا درد را از بین می برد؛ کم خونی را درمان و جریان خون را نیز زیاد می کند.

بعد از خوردن چای دارچین، شخص مممکن است احساس کند که همه چیز را زیبا و آرام می بیند. این خاصیت آرام نماینده و شاد نماینده دارچین است. در حقیقت می توان گفت: دارچین نوعی والیوم گیاهی است.

دارچین پایین آورنده تب است و به اندازه زیادی اثر پینی سیلین و آنتی بیوتیک را دارا است.

تحقیقات نشان داده دارچین می تواند باکتری، میکروب، قارچ، ویروس، پارازیت های مختلف را از بین ببرد و این اثر را در کمتر گیاهی می توان یافت. به همین علت در درمان عفونت های داخلی و خارجی بدن موثر است. از دارچین برای جلوگیری از کپک در بسته بندی مواد غذایی نیز استفاده می نمایند.

دارچین محافظ قلب، خوشبو نماینده ی دهان، رفع نماینده ی اسهال و نفخ و ضد دیابت است.

در گذشته بسیاری از طبیبان به بیماران خود چای دارچین می دادند. البته باید توجه داشت علاوه بر فواید زیاد این ادویه، مصرف بیش از حد آن نیز مشکل آفرین خواهد شد که برای بهره مند شدن از خواص زیاد دارچین بهتر است به اندازه کافی و متعادل مصرف گردد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1762

به "تور چین ارزان: چای دارچین بنوشید؛ سالم بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چای دارچین بنوشید؛ سالم بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید