پیش بینی ویژگی های مسافرت در سال های آینده

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مسافرت کردن برای بسیاری افراد لذت بخش است اما یکی دیگر از اهداف مسافرت سودرسانی هم هست. به نظر می رسد در آینده نه چندان دور مقاصد سفری و شیوه مسافرت کردن تغییرات زیادی را شاهد باشد که هم در سودرسانی و هم در میزات لذت بردن افراد از مسافرت تأثیرگذار است.

پیش بینی ویژگی های مسافرت در سال های آینده

وقتی با پیشگامان مسافرت در سال 97 صحبت می شد، یک سوال بزرگ از آن ها پرسیده شد: چرا آن ها سفر کردن را دوست دارند و دوست دارند چطور جهان را به جای بهتری تبدیل نمایند؟ بعلاوه از آن ها پرسیده شد به نظر آن ها مسافرت ها در آینده به چه سمتی سوق پیدا می نماید؟ در این مقاله پیشگویی آن ها در خصوص این سؤال را بیان می کنیم.

1. راه های نو برای فرار از ازدحام جمعیت

مردم به خوبی می دانند که در سفرها بسیاری مواقع با جمعیت عظیمی روبرو می شوند که بخشی از آن نتیجه سفرهایی است که از مبدأ کشورهایی صورت می گیرد که سفر کردن اخیراً در آن ها رواج پیدا نموده است. بنابراین در آینده نزدیک یک مسئله در مسافرت روش هایی است که بتوان با آن ها از این شلوغی ها دوری کرد. مطمئنا مردم راه هایی پیدا می نمایند که این مسئله را حل نمایند. در واقع چیزی که مردم در پی آن خواهند گشت خاص بودن است نه عکس گرفتن در میدان سنت مارکو در ونیز و در میانه تابستان.

2. تجربه مسافرت هایی با سرعت کمتر

در حال حاضر در مرحله ای هستیم که مردم معمولا در تعطیلات قصد دارند در یک دوره زمانی کوتاه کارهای بسیاری در سفر انجام دهند و جاهای بیشتری را ببینند. اما به نظر می رسد داریم به جایی می رسیم که مردم از این رویه دست بردارند و بخواهند در تعطیلات کمتر از این مکان به مکان دیگر بروند و در واقع سرعت سفرهای خود را کم نمایند.

3. سفارش غذاهای خاص در پروازها

در آینده خطوط هوایی بیشتری این امکان را فراهم خواهند کرد که شما بتوانید در هنگام خرید اینترنتی بلیط، غذای مورد نظر خود را سفارش دهید. در حال حاضر این مسئله هنوز حل نشده به جای مانده است و خیلی از مسافران با غذاهای پروازها مشکل دارند اما وقتی امکان سفارش غذا فراهم گردد مزایای بسیاری هم برای خطوط هوایی و هم برای مسافران دارد. بعلاوه انتظار می رود برای قایق ها و کشتی های بادبانی هم گزینه های انتخابی بیشتری ایجاد گردد.

4. افزایش امکانات مسافرتی مبتنی بر تکنولوژی روز

تکنولوژی و اختراعات نو این پتانسیل را دارد که بتواند دوران طلایی را برای مسافرت ایجاد کند. دورانی که با حذف مسائل ناشی از رمز عبورها، صف ورود به هواپیما، تبدیل واحدهای پولی، هزینه رومینگ و مانند این ها این امکان را به مسافران می دهد که بتوانند بدون دردسر از تجربه های زیبای سفر لذت ببرند.

5. افزایش احتمال مسافرت برای افراد بالای 50 سال

به نظر می رسد مسافرت ها به سمتی پیش می رود که تمرکز بیشتری بر مسافرت افراد بالای 50 سال صورت گیرد. افراد در هر سنی می توانند سفر نمایند. ممکن است یک فرد 65 ساله بتواند در یک مهمانی همپای یک فرد 25 ساله باشد!

6. محیط های مناسب کنفرانس در هتل ها

به نظر می رسد در حال حاضر وجود اتاق جلسات در هتل ها نادیده گرفته می گردد و بیشتر هتل سازان سعی می نمایند هتل های کوچک بسازند. اما به احتمال زیاد در آینده هتل های بزرگ که دارای اتاق جلسات هستند بیشتر با استقبال روبرو شوند چون شرکت های نوپا و پرانگیزه صلاح را در این خواهند دید که جلسات خود را در اتاق جلسات هتل برگزار نمایند.

منبع: کجارو / afar.com
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1653

به "پیش بینی ویژگی های مسافرت در سال های آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی ویژگی های مسافرت در سال های آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید