ویژگی های مبل استیل

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به نظر شما چه عاملی در دکوراسیون اتاق نشیمن منزل نقش اساسی ایفا می نماید؟ همانطور که می دانید برای تکمیل دکوراسیون این اتاق المان های متعددی مورد استفاده قرار می گیرند اما بارزترین آن ها مبلمان است. مبلمان زینت بخش اتاق نشیمن است و استفاده از آن راحتی و آرامش را برای ساکنین منزل به ارمغان می آورد. اما کدام مدل مبلمان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد؟ از نظر شما بهترین مبلمان منزل کدام است؟ آیا مبل استیل برای اتاق نشیمن مناسب است؟ مبل استیل را ترجیح می دهید یا مبلمان راحتی؟ آیا از ویژگی های مبل استیل مطلع هستید؟ مسلماً هر کدام از شما پاسخی متفاوت به این سوالات خواهید داد اما در دنیای مدرن امروز با ورود مبل های شیک و لوکس استیل به بازار، بیشتر افراد این مدل مبلمان را برای خانه های خود انتخاب می نمایند زیرا نه تنها نشستن بر روی آن ها راحت است بلکه طرح های متنوع آن ها با هر نوع دکوراسیون داخلی همخوانی دارد.

ویژگی های مبل استیل

ویژگی های مبل استیل

مبل استیل که در گذشته همان مبل سلطنتی نامیده میشد از طراحی خاص و ظریف برخوردار است. در دسته ها و پایه های این مدل مبل، طرح ها و منبت کاری های بسیار ظریف به کار رفته و به همین دلیل جذابیت و زیبایی فضا با حضور مبل استیل فوق العاده خواهد شد. اگر به فروشگاه های عرضه مبلمان مراجعه کنید متوجه طرح و مدل متفاوت مبل استیل در مقایسه با مبل راحتی و مبل کلاسیک خواهید شد. چوبی که برای ساخت مبل استیل استفاده می گردد از جنس چوب راش، گردو و یا سفید است و به همین دلیل وزن این مدل مبل کمی سنگین است. شاید مبل استیل کمی سنگین و گران به نظر برسد اما استفاده از چوب و مواد اولیه مقاوم در ساخت آن، عمر این مبل را افزایش داده و سال ها می توان از زیبایی و مقاومت آن لذت برد.

تفاوت مبل استیل با مبل کلاسیک

مبل استیل و مبل کلاسیک شباهت زیادی به یکدیگر دارند اما در بعضی موارد متفاوت می باشند. در طراحی و ساخت مبل کلاسیک از منبت کاری ها و طرح های بسیار زیبا و ظریف استفاده می گردد که در مقایسه با طرح های مبل استیل ساده تر می باشند. همچنین در مبل کلاسیک میزان چوب مصرفی کمتر است، از این رو وزن مبل سبک تر بوده و قیمت آن به نسبت مبل استیل ارزان تر می باشد. همچنین مبل استیل اصولاً از یک کاناپه سه نفره، چهار مبل تک نفره و دو میزبان تشکیل شده، در صورتی که مبل کلاسیک شامل یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دو نفره و دو مبل تک نفره است. در واقع می توان گفت مبل استیل در قالب 9 نفری و مبل کلاسیک در قالب 7 نفری طراحی و ساخته می گردد.

راهنمای خرید سرویس مبل استیل مناسب

شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مبلی بخریم؟ خرید مبلمان یکی از تصمیم های مهمی است که این روزها به دلیل بالا بودن قیمت حتماً باید با دقت کافی صورت گیرد. هنگام انتخاب مبلمان سلطنتی باید به جنس آن توجه نمود. نوع چوب و الیافی که برای ساخت این مدل مبلمان استفاده می گردد باید مرغوب باشد زیرا در این صورت طول عمر مبل بالا می رود. هر چند در حال حاضر از متریال های با کیفیت و مرغوب برای فراوری مبلمان سلطنتی استفاده می گردد اما ظاهر مبل را مبنا قرار ندهید بلکه از فروشنده در خصوص کیفیت چوب، رنگ، پارچه و الیاف آن نیز سوال بپرسید و اطلاعات لازم را در این خصوص کسب نمائید. پارچه ای که برای مبل استیل انتخاب می گردد با پارچه مبل راحتی متفاوت است زیرا باید پارچه ترک بوده و از دوام بالا برخوردار باشد. نکته مهم دیگر در خرید مبل استیل یا سلطنتی توجه به فضای اتاق نشیمن است. ارتفاع این مبل ها کمی بالاتر از مبل راحتی است، از این رو جلوه ای شکیل تر داشته و سایز آن بزرگ می باشد. اصولاً در آپارتمان ها و خانه های کوچک، استفاده از مبل استیل جلوه ای ناخوشایند به اتاق نشیمن می بخشد و فضا بسیار کوچک به چشم خواهد آمد. بنابراین قبل از انتخاب مبل سلطنتی یا استیل تمام این موارد را مد نظر قرار دهید.

قیمت مبل استیل

مسلماً مبل های با کیفیت و با دوامی که در فروشگاه های لوکس به فروش می رسند قیمت بالایی دارند اما اگر به دنبال خرید مبل استیل یا همان مبلمان سلطنتی با قیمت مناسب هستید می توانید به فراوریی های مبلمان مراجعه نمائید. این مراکز فراوریی به دلیل عرضه مستقیم کالا قیمت مناسب تری به شما اعلام می نمایند. هر چند خرید مبلمان استیل ارزان قیمت به نسبت مبلمان باکیفیت و دارای قیمت ایده آل زیبایی، راحتی و آسایش چندین ساله را برای شما به ارمغان نمی آورد اما هر مبلمان استیل دارای رنج قیمت های متفاوت است و با توجه به بودجه خود می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمائید. اگر ساکن تهران هستید برای خرید مبلمان با قیمت مناسب و طرح های متنوع می توانید به بازار مبل یافت آباد مراجعه کنید. قیمت مبل استیل در بازار یافت آباد به نسبت فروشگاه های پراکنده در سطح شهر مناسب تر می باشد، از این رو برای یافتن مبل ایده آل خود می توانید به این بازار بزرگ مراجعه نمائید. رنج قیمت مبل استیل در یافت آباد با تمام بودجه ها همخوانی دارد و هیچ نگرانی بابت یافتن مبل مناسب وجود نخواهد داشت. مبل استیل در انواع مختلف از جمله مبل استیل ایتالیایی، مبل استیل ترک، مبل استیل فرانسوی، مدل استیل افشار، مبل استیل مصری و … در بازار موجود است و به راحتی می توانید نسبت به خرید مدل دلخواه خود اقدام نمائید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 380

به "ویژگی های مبل استیل" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویژگی های مبل استیل" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های مبل استیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید