طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی: ویلاهای شهرکی کردان و تهراندشت چه امکاناتی دارد؟

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خرید ویلا کردان به علت داشتن زیبایی ها و امکانات خاص، به وسیله افراد بسیاری مورد توجه قرار گرفته است. این منطقه که در 25 کیلومتری شهر کرج قرار گرفته است، سالهای گذشته چندان معروف و شناخته شده نبود. اما در چند سال اخیر به علت ویلاهایی که در این منطقه ساخته شده اند، به یک منطقه شناخته شده تبدیل شده است.

طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی: ویلاهای شهرکی کردان و تهراندشت چه امکاناتی دارد؟

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

منطقه کردان و تهراندشت آب و هوای مساعد و جاذبه های طبیعی بسیار زیادی دارند. می توانید در این مکان ویلای زیبایی خریداری کرده و از جذابیت این منطقه لذت ببرید. بعضی از افراد در کنار کردان علاقه مند به تهراندشت نیز هستند و اقدام به خرید ویلا تهراندشتمی نمایند. زمین هایی که در این دو منطقه قرار دارند به علت شرایط مطلوب، محلی عالی و مناسب برای سرگرمی به شمار می فرایند.

یکی از ویژگی های مهمی که منجر شده است تا بیشتر مردم تهران و البرز تمایل داشته باشند اقدام به خرید ویلا در منطقه ها کردان و تهراندشت نمایند، امکانات عالی است که در این منطقه ها واقع شده است. در ادامه به بعضی از این امکانات اشاره خواهیم کرد تا بدانید چه زیبایی هایی در منطقه ها کردان و تهراندشت وجود دارند.

در اصل بیشتر این مردم برای آنکه منطقه کردان و تهراندشت به تهران و البرز نزدیک هستند، تمایل به خرید ویلا در این منطقه ها دارند. آنها دیگر احتیاجی ندارند ساعت ها رانندگی نمایند تا تنها برای یک روز استراحت به شمال ایران سفر نمایند. آنها می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن به روستاها و منطقه ها اطراف تهران سفر کرده و از آب و هوای خوش این منطقه ها لذت ببرند. تنها باید اقدام به خریدن ویلا در این منطقه ها نمایند و با دوستان و خانواده خود برای استراحت به ویلای اختصاصی خود فرایند.

امکانات عالی خرید ویلا کردان و تهراندشت

ویلاهای شهرکی که در منطقه کردان و تهراندشت ساخته شده اند، به عنوان پرفروش ترین ویلاهایی هستند که در مدت کوتاهی پیروز شدند توجه خریداران را به خود جلب نمایند. این ویلاها از امکانات خاصی برخوردار هستند که باعث شده است تا افراد زیادی تمایل داشته باشند اقدام به خرید آنها نمایند. از جمله این امکانات باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. امنیت بسیار بالا

یکی از عالی ترین امکانات خریدن ویلاهای شهرکی در کردان و تهراندشت، نگهبان های 24 ساعته است. این مسئله مقدار امنیت این شهرک های ویلایی را افزایش داده و بیشتر مردم در تهران و شهرهای اطراف برای استفاده شخصی به سراغ خرید ویلا تهراندشت می فرایند. آنها مطمئن هستند که در روزهایی که شخصی در ویلا سکونت ندارد، نگهبان به صورت 24 ساعته از ویلا محافظت می نماید.

پس می توانند با اطمینان خاطر در خانه های خود بمانند و به ویلا سرکشی ننمایند. زیرا آنها اطمینان دارند که در این مدت برای ویلا مسئله ای پیش نخواهد آمد؛ تا مجددا روز تعطیل را به ویلای خود رفته و استراحت نمایند.

  1. وجود قوانین لازم الاجرا

تمام شهرک های ویلایی دارای قوانین خاص و لازم الاجرایی هستند، که آرامش و امنیت را برای منطقه ایجاد می نماید. زمانی که تمام مالکان و خریداران ویلا این قوانین را رعایت می نمایند، مالک می تواند با خیال راحت از امنیت ویلای خریداری کرده خود اطمینان کسب کند. همه افرادی که اقدام به خرید ویلا می نمایند، همواره با مسئله امنیت درگیر هستند.

آنها همواره در ترس و اضطراب هستند که اگر زمانی که در ویلا حضور ندارند، شخص اقدام به آسیب زدن به ویلا نماید چه باید نمایند؟ اما زمانی که تمام خریداران قوانین لازم الاجرا را رعایت نمایند، دیگر کسی نگرانی بابت ویلای خود نخواهد داشت.

  1. وجود مکان های سرگرمیی مختلف درون شهرک

تمام افرادی که اقدام به خریدن ویلا می نمایند، در پی آن هستند که به مکانی آرام و زیبا فرایند. تا در کنار استراحت به سرگرمی و لذت بردن از زندگی نیز بپردازند. کردان و تهراندشت هر دو منطقه ها خوش آب و هوا و عالی با مکان های سرگرمیی هستند، که خریداران ویلا می توانند با خرید ویلا کردان و تهراندشت با یک تیر دو نشان را هدف بگیرند.

آنها می توانند در کنار خریدن ویلا و سرمایه گذاری عالی، از امکانات سرگرمیی شهرک های ویلایی در این منطقه ها نیز بهره مند شوند. امکاناتی همانند پارک های مناسب برای ورزش، شهربازی و … .

  1. قیمت مناسب تر ویلاهای شهرک نسبت به ویلاهای شخصی ساز

با وجود تمامی امکاناتی که ویلاهای شهرکی دارند، یک ویژگی خاص منجر شده است تا بیشتر خریداران تمایل به خرید این نوع ویلاها داشته باشند. آن هم قیمت مناسب ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای شخصی ساز است. افراد زیادی تصور می نمایند که با خرید ویلا تهراندشت شهرکی با قیمت پایین، به ویلای بی کیفیتی دست خواهند یافت.

اما باید بگوییم این باور غلط است. افراد سخت در اشتباه هستند که اقدام به خریدن ویلاهای شهرکی نمی نمایند. اصولا ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای شخصی ساز از امکانات عالی تری برخوردار بوده و بسته به چند علت خاص قیمت آنها پایین تر از قیمت ویلاهای شخصی ساز است. از جمله:

  • مشاع بودن زمین ویلاهای شهرکی
  • ساخت ویلا در حومه شهرها یا روستاها به علت احتیاج داشتن به زمین وسیع

خرید ویلا شهرکی بهتر است یا ویلا شخصی ساز؟

افرادی که تمایل دارند اقدام به خریدن ویلا نمایند، همواره با این مشکل روبرو هستند که ویلاهای شهرکی خریداری نمایند یا ویلاهای شخصی ساز؟ این دو ویلا چه تفاوت هایی دارند که منجر می گردد تا یکی بر دیگری فزونی داشته باشد؟ باید بگوییم هر دوی ویلاهای شهرکی و شخصی ساز عالی هستند و مزایای خاص خود را دارند.

افرادی که تمایل دارند ویلایی خریداری نمایند که شخصی باشد و هیچ ویلای دیگری در اطراف آن وجود نداشته باشند، به سراغ خرید ویلاهای شخصی ساز می فرایند. در حالی که بعضی دیگر از افراد تمایل دارند از امکانات عالی ویلاهای شهرکی بهره مند شوند. از این رو ترجیح می دهند این مدل ویلاها را خریداری نمایند. علاوه بر آن ویلاهای شهرکی از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

این ویلاها برخلاف ویلاهای شخصی ساز، دارای نگهبان و قوانین لازم الاجرا هستند که منجر می گردد تا امنیت بالاتری داشته باشند. پس به طور کلی بسته به سلیقه و نظر هر کس، این ویلاها مناسب هستند. افرادی که ویلاهای شخصی ساز دوست دارند به سراغ خرید این ویلاها می فرایند، در حالی که افراد دیگر به خاطر امنیت بالای ویلاهای شهرکی ترجیح می دهند این مدل ویلاها را خریداری نمایند.

منبع خبر: ویلارو

منبع: اتاق
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1662

به "طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی: ویلاهای شهرکی کردان و تهراندشت چه امکاناتی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی: ویلاهای شهرکی کردان و تهراندشت چه امکاناتی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید