هواپیمایی انگلیس پول غذا و نوشیدنی را از مسافران می گیرد!

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، شرکت هواپیمایی انگلیس بریتیش ایرویز میخواهد در مقابل پذیرایی با مواد غذایی در بعضی مسیرهای پروازی، بهای آن را از مسافران دریافت کند.

هواپیمایی انگلیس پول غذا و نوشیدنی را از مسافران می گیرد!

بریتیش ایرویز از ده ها سال پیش تا به امروز تاکید می کرد که پذیرایی رایگان از همه مسافران در پروازهایش، یکی از بخش های اصلی محصولات و خدمات این شرکت است.

الکس کروز رئیس نو این شرکت ممکن است با ایجاد تغییر در این سیاست، به مسافران مسیرهای کوتاه پروازی، امکان خرید ساندویچ های تشریفاتی را به قیمت های گران بدهد.

به گفته منابع شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز، کروز که ماه گذشته ریاست و مدیرعاملی این شرکت را به عهده گرفت، ممکن است از شرکت سوپرمارکت های زنجیره ای ویتروز برای عرضه محصولات با کیفیت و نرخ بالا استفاده کند.

این تصمیم، پذیرایی از مسافران را برای این شرکت از هزینه به منبع عایدی تبدیل خواهد نمود و به این شرکت امکان خواهد داد که بهای بلیت را برای رقابت با شرکت های هواپیمایی مقرون به صرفه قیمت مانند ایزیجت و رایان ایر، کاهش دهد.

ایزیجت که یک هواپیمایی مقرون به صرفه قیمت است، از سال 1995 برای ارائه مواد غذایی و نوشیدنی، از مسافران بهای آن را دریافت می نماید.

مسافران بریتیش ایرویز تا به امروز در مسیرهای طولانی اروپا مانند آتن و استانبول سه وعده غذا و در پروازهای مسافت کوتاه، میان وعده دریافت می نموده اند.

منبع: کجارو / خبرآنلاین
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1597

به "هواپیمایی انگلیس پول غذا و نوشیدنی را از مسافران می گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی انگلیس پول غذا و نوشیدنی را از مسافران می گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید