هدفون Razer Opus رونمایی شد؛ حذف نویز و شارژدهی 25 ساعته

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، ریزر باری دیگر نشان داد که توانایی ساخت هدفون بدون لوگوی معروف مار سه سر و نورپردازی RGB را دارد. Razer Opus، جدیدترین هدفون روگوشی بیسیم ریزر است که ضمن بهره مندی از طراحی ساده، از قابلیت هایی همچون حذف نویز بهره برده و گواهی THX را نیز دارد.

هدفون Razer Opus رونمایی شد؛ حذف نویز و شارژدهی 25 ساعته

هدفون Razer Opus در اولین نگاه بیننده را یاد هدفون سونی WH-1000XM2 می اندازد، ولی برخلاف آن از تاچ پنل و NFC بی بهره است و همه چیز در آن با پنج دکمه فیزیکی کنترل می شوند. این هدفون دارای دکمه ولوم، پاسخ به تماس، فعال سازی صدای محیطی و دکمه روشن و خاموش است و همانند دیگر هدفون های گران قیمت، با برداشتن آن از روی سر آهنگ متوقف شده و با گذاشتن دوباره آن روی گوش ها ادامه آهنگ پخش می گردد.

درون هر کدام از گوشی ها درایور 40 میلیمتری در کنار دو میکروفون (در مجموع چهار میکروفون) برای کاهش نویز تعبیه شده اند. فوم حافظه دار به کار رفته در آن ها نیز به خوبی گوش های کاربر را در بر می گیرند که به بهبود کیفیت صدا و ایزوله شدن گوش ها منجر می گردد. کاربر می تواند با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی تغییرات دلخواه را در فایل صوتی ایجاد کند.

هدفون Razer Opus وزنی برابر با 260 گرم داشته و از بلوتوث 4.2 و کدک های AAC و aptX پشتیبانی می نماید. با یک بار شارژ کردن این هدفون می توان تا 25 ساعت از آن استفاده کرد. درون جعبه این محصول کابل صدای 1.5 متری، آداپتور جایگاه هواپیما و کیف مسافرتی قرار گرفته اند.

هدفون Razer Opus در رنگ های آبی نیمه شب و مشکی کلاسیک با قیمت حدود 255 دلار فقط در چین به بازار عرضه شده است. در حال حاضر سازنده برنامه ای برای عرضه این محصول در خارج از چین ندارد.

ریزر اواسط ماه قبل میلادی از ایرباد تماماً بیسیم ریزر پیکاچو (Razer Pikachu) نیز برای علاقه مندان به پوکمون ها رونمایی نموده است. این هدفون در واقع همان هدفون تماماً بیسیم Hammerhead است که به رنگ زرد درآمده و لوگوی ریزر جای خود را به لوگوی پوکمون داده است. این هدفون نیز با پشتیبانی از بلوتوث 5.0، گواهی IPX 4، درایورهای 13 میلیمتری و شارژدهی 15 ساعته (با کیس شارژر) با قیمت تقریبی 120 دلار فقط در چین به بازار عرضه شده است.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 643

به "هدفون Razer Opus رونمایی شد؛ حذف نویز و شارژدهی 25 ساعته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون Razer Opus رونمایی شد؛ حذف نویز و شارژدهی 25 ساعته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید