نماینده ساری: عادی انگاری کرونا در نوروز مردود است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه همه ما پیرو تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، گفت: عادی انگاری کرونا در زمانی که نزدیک نوروز هستیم از نظر ما مرود است.

نماینده ساری: عادی انگاری کرونا در نوروز مردود است

علی بابایی کارنامی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد ضرورت ممنوعیت سفرهای نوروزی اظهار کرد: شرایط استان مازندران این روزها خوب است. مشکل خاصی وجود ندارد. در مورد سفرهای نوروزی همه ما تابع دستورات و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم. ما نمی توانیم در این خصوص تصمیم بگیریم. در حال حاضر در جایگاه تبعیت از ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و صرفا می توانیم پیشنهاداتی به این ستاد یا مردم ارائه کنیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: به نظرم عادی انگاری شیوع بیماری کرونا مردود و بسیار ناپسند است. همه شهروندان موظف به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در هر زمان و مکانی هستند. مردم باید به رنگ بندی شهرهای کرونایی دقت کنند و در هر منطقه ای میزان رعایت پروتکل ها را بسنجند. از مردم می خواهم که رعایت پروتکل های بهداشتی مثل لغو سفرهای نوروزی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده را اکیدا رعایت کنند.

کننده مردم ساری در مجلس ادامه داد: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم به ممنوعیت قانونی سفرها بگیرد، سفر رفتن بدل به یک ناهنجاری غیرقانونی می شود. مثل این است که نهادی قانونی را بنویسد و فرد دیگری از این قانون تبعیت نکند. متأسفانه تجربه سال گذشته به ما نشان داد که ناقضان قوانین کم نبودند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن اشاره به ضرورت تبعیت دستگاه های اجرایی و مردم از ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: هر تصمیمی که هیئت رسمی دولت مصوب کند، مردم و سایر مسئولان موظف به تبعیت تمام و کمال آن هستند. امیدوارم نوروز امسال مشکل خاصی برای هیچ کدام از شهرهای و شهروندان به وجود نیاید و راستا مبارزه با کرونا بیش از پیش از سوی مسئولان و مردم دنبال شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1172

به "نماینده ساری: عادی انگاری کرونا در نوروز مردود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ساری: عادی انگاری کرونا در نوروز مردود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید