نظر چهار ملی پوش کشتی آزاد درباره دنیا پهلوان تختی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، چهار ملی پوش کشتی آزاد در روز ملی کشتی، نظر خود را درباره دنیا پهلوان تختی بیان کردند.

نظر چهار ملی پوش کشتی آزاد درباره دنیا پهلوان تختی

امروز پنجم شهریورماه زادروز دنیا پهلوان تختی و روز ملی کشتی در تقویم رسمی ایران است. حسن یزدانی دارنده مدال های طلا و نقره المپیک و طلا، نقره و برنز دنیا، امیرحسین زارع دارنده مدال طلای دنیا و برنز المپیک، کامران قاسم پور دارنده مدال طلای دنیا و رحمان عموزاد عضو تیم ملی کشتی آزاد نظرات خود را در خصوص این اسطوره جوانمردی و پهلوانی ورزش ایران بیان کردند.

حسن یزدانی گفت: روز ملی کشتی و زادروز دنیا پهلوان تختی را به مردم ایران و جامعه کشتی تبریک می گویم. من کوچکتر از این هستم که در خصوص دنیا پهلوان تختی صحبت کنم، اما آنچه که ما از بزرگتر ها و پیشکسوت ها شنیده ایم این بوده که دنیا پهلوان تختی، خصلت های پهلوانی، مردم داری، گذشت، مردانگی، مرام و معرفت را داشت، حامی مستضعفان و در کنار مردم بود. خصوصیاتی از این بزرگمرد می دانیم و سعی می کنیم که الگوبرداری کنیم و بتوانیم راه دنیا پهلوان تختی را طی کنیم و نام دنیا پهلوان تختی و پوریای، ولی را همواره زنده نگاه داریم.

امیر حسین زارع گفت: سالروز دنیا پهلوان تختی و روز ملی کشتی به همه مردم عزیز ایران و جامعه کشتی تبریک عرض می کنم. می گویند سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز؛ دنیا پهلوان تختی مرد نکونام ورزش ایران است و پس از فوتش همواره یاد و نامشان جاودانه است و برای ما ورزشکاران الگوی خوب برای معرفت، مرام و روح پهلوانی است.

کامران قاسم پور گفت: سلام و خداوقت خدمت همه مردم ایران دارم و سالروز دنیا پهلوان تختی را به جامعه ورزش ایران و کشتی گیران تبریک می گویم. دنیا پهلوان تختی یکی از برترین الگو ها و پهلوان های ورزش ایران بوده و هست.

رحمان عموزاد گفت: سلام به همه هموطنان عزیز دارم. سالروز دنیا پهلوان تختی و روز ملی کشتی تبریک می گویم. تختی پهلوان و بزرگ کشتی ما و کسی است که در قلب ما جای دارد، تختی جزئی از طبیعت کشتی است و امیدوارم کشتی گیران و ورزشکاران دیگر بتوانند راه وی را ادامه دهند.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1775

به "نظر چهار ملی پوش کشتی آزاد درباره دنیا پهلوان تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر چهار ملی پوش کشتی آزاد درباره دنیا پهلوان تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید