نشت یابی شبکه گاز ایلام در حال اجراست

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به منظور جلوگیری از هدررفت منابع و تامین مستمر گاز مشترکان، طرح نشت یابی در سطح معابر، خطوط انتقال تغذیه و شبکه و انشعابات این استان هم اکنون در حال اجراست.

نشت یابی شبکه گاز ایلام در حال اجراست

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ازایلام، عباس شمس اللهی گفت: این طرح که تا به امروز حدود 80 درصد از خطوط آن با استفاده از دستگاه های مجهز و بروز نشت یابی شده است در چهارچوب برنامه کلی جلوگیری از هدررفت گاز و تامین مستمر و باثبات آن برای مشترکان گاز استان همچنان در حال اجراست.

وی افزود: همچنین سامانه نشت یابی آنلاین نیز برقرار است که به وسیله آن به محض اینکه همکاران ما به محله ها و مناطق مراجعه نموده و نشت گاز را مشاهده نمایند، بلافاصله به سامانه پیامی ارسال خواهد شد تا برای برطرف آن اقدام گردد.

وی با بیان افزایش مصرف گاز در فصل زمستان، خواهان اهتمام بیشتر شهروندان به مصرف بهینه گاز شد و از آن ها خواست: در چهارچوب استفاده بهینه از مصرف گاز، دمای بخاری های خود را کم نمایند و از درزبندی در و پنجره ها اطمینان حاصل نمایند.

وی همچنین خواهان توجه بیش از پیش مشترکان اداری، آموزشی و علمی به مصرف بهینه گاز شد و از آنان خواست: بعد از وقت اداری سامانه های گرمایشی گازسوز را خاموش نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین ارائه مشوق به مشترکان خانگی کم مصرف را از روینمودهای جاری برای ارتقای مصرف بهینه گاز مطرح نمود و گفت: مشترکان خانگی در صورتی که مصرف گاز خود را کاهش دهند، مشمول بسته های تشویقی می شوند.

وی تاکید نمود: برای همه واحدهای خانگی که مصرف ماهیانه آنها در ماه های سرد سال شامل دی، بهمن، اسفند و نیمه اول فروردین کمتر از 200 مترمکعب باشد، قبض رایگان صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولین قبض رایگان در نیمه دوم بهمن ماه در اختیار مشترکان کم مصرف قرار می گیرد، گفت: واحدهای خانگی که در محدوده قبض رایگان قرار نگیرند نیز چنانچه مصرف خود را نسبت به میانگین مصارف ماه های مشابه در سال های 96 و 97 بیش از 10 درصد کاهش دهند، گاز بهای آنها با 15 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد.

وی از همه مشترکان گاز استان خواست: در جهت کاهش مصرف گاز، نسبت به رعایت دمای رفاه 18 تا 21 و استفاده از لباس گرم در داخل منازل اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1068

به "نشت یابی شبکه گاز ایلام در حال اجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشت یابی شبکه گاز ایلام در حال اجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید