ناگفته های همسر رئیس جمهور سابق فرانسه

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، کتاب برای فرداها سپاسگزارم روایت زندگی پر فراز و نشیب بانوی روزنامه نگاری که زمانی بانوی اول فرانسه بود، منتشر و روانه بازار نشر شد.

ناگفته های همسر رئیس جمهور سابق فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش اقتصانیوز به نقل از خبرآنلاین، والری تریرویلر بانوی اول سابق فرانسه و همسر سابق فرانسوآ اولاند، پنج سال پیش کتاب برای این لحظه سپاسگزارم را نوشت تا به بیانیه 18 کلمه ای کاخ الیزه که خبر جدایی او را از همسر رئیس جمهورش اعلام می کرد، پاسخ دهد. آن کتاب 750 هزار نسخه در فرانسه فروخت و در بسیاری کشورها هم ترجمه و در رسانه ها خبرساز شد.

او پس از آن، رمان راز ادل را نوشت که پرفروش هم شد. والری تریرویلر از بیست و چهارسالگی تا امروز که پنجاه و چهارساله است در نشریه پاری مچ فرانسه روزنامه نگاری نموده است. او حالا در کتاب برای فرداها سپاسگزارم به همنشینی اش با چهره های مشهوری همچون آلن دلون، ژاک شیراک، لیونل ژوسپن، آن پنژو، کارلا برونی و میشل اوباما و نیز سفرهایش به کشورهایی مثل نپال پس از زلزله سهمگین این کشور پرداخته و در کنار روایت شخصی، مطالب مستندی را به هر بخش ضمیمه نموده که روزگاری به قلم او در هفته نامه پاری مچ منتشر شده اند.

ابوالفضل اله دادی مترجم این اثر معتقد است نویسنده در این کتاب خواسته از خودش خبر بدهد و بگوید زندگی اش فقط به دو سال حضور در الیزه خلاصه نمی گردد.

برای فرداها سپاسگزارم در چهار بخش اصلی با عناوین شیران عظیم، زندگی خصوصی، جای دگر و زنان قدرتمند نوشته شده است و انتشارات ققنوس آن را در 280 صفحه و شمارگان یک هزار و 100 نسخه روانه بازار کتاب نموده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 908

به "ناگفته های همسر رئیس جمهور سابق فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های همسر رئیس جمهور سابق فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید