منصوریان: تا 12 شب می توانیم خوشحالی کنیم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنانم تا 12 شب امشب می توانند شاد باشند.

منصوریان: تا 12 شب می توانیم خوشحالی کنیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر با حساب 3 بر یک برابر آلومینیوم اراک را شکست داد. علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: بعد از بازی با فولاد هفته سختی را از نظر روحی و روانی پشت سر گذاشتیم. بازی سنگینی برای ما بود و بازیکنان تیمم سنگ تمام گذاشتند. بزرگ ترهای تیم نیز به کادرفنی یاری کردند و بازیکنان مان مسائل اقتصادی که با آن روبرو شده بودیم را توانستند فراموش نمایند. بازیکنانم برای فوتبال شهرشان و آبروی خود و خانواده های شان فوتبال بازی کردند.

او گفت: از فرایند آغاز بازی بسیار راضی بودم و به نظرم بازی با فولاد که به نظرم نقطه عطف تیم ما بود. از آغاز می خواستیم با فشار بازی کنیم و بازیکنانم خیلی خوب از ابتدا بر بازی مسلط شدند. بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و قشنگ مشخص بود که یک نفر برای همه می جنگید. بازیکنانم تا 12 شب امشب می توانند خوشحال باشند. بازی بعدی مان با مس سخت است و باید برای آن بازی وقت بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شب گذشته اتفاق خاصی در ملاقات با مجموعه نفت رخ داد؟ بیان نمود: خیر، درد دل می کردیم. آقای قنبرزاده در جلسه بودند و خبرهای خیلی خوبی برای آینده تیم های نفتی آوردند. ما با 30 میلیارد تومان حدود 57 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. ما خیلی تیم هزینه بری نیستیم اما برای جنگیدن و اعتلای پرچم آبادان جزو سه تیم اول هستیم و امروز این را ثابت کردیم.

منصوریان گفت: از بازی پدیده به بعد فرایند بازی مان تغییر کرد و فکر می کنم کم کم داریم به هارمانی می رسیم. امروز بیت سعید یک روز طلایی را گذراند. خدا را شکر مسئله ای هم برای طیبی پیش نیامده و در عقب زمین برای ما مثل یک ستون است. ریکانی هم کم کم دارد همان ریکانی هفت هفته ابتدایی فصل قبل می گردد. او مثل یک رهبر است. هم چنین از تعویض های مان بسیار راضی هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1634

به "منصوریان: تا 12 شب می توانیم خوشحالی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: تا 12 شب می توانیم خوشحالی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید