مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، یوگا از لحاظ فیزیکی دشوارتر از مدیتیشن است. در یوگا باید بر روی تنفس، ذهن و بدن خود تمرکز کنید. با انجام بعضی از تمرینات یوگا شاید بتوان به بهبود شرایطی مانند سوء هاضمه، یبوست، چاقی و خستگی یاری کرد. برای آغاز یوگا و مدیتیشن بهتر است در کلاس شرکت نموده و با دیگران این تمرینات را انجام دهید. برای دستیابی به بهترین نتیجه، توصیه می گردد هر دو فعالیت را با هم انجام دهید.

مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟

به طور کلی می توان گفت که هم یوگا و هم مدیتیشن می توانند برای شما سودمند باشند. توصیه می گردد بسته به نوع احتیاج خود، هر دو روش را امتحان نموده و ببینید کدام یک از آن ها به شما احساس آرامش، راحتی و شادی می دهند.

از سوی دیگر، یوگا تمرینات فیزیکی بیشتری را نسبت به مدیتیشن شامل می گردد. حتی در ملایم ترین کلاس های یوگا نیز ممکن است در حال تعرق، ورزش ماهیچه و ایجاد تعادل باشید. کشش، انعطاف پذیری و قدرت، اساس تمرین های یوگا هستند که در اکثر روش های مدیتیشن وجود ندارند.

روش درست و غلط وجود ندارد و همواره می توانید هر دوی آن ها را با هم انجام دهید.

تمرینات مدیتیشن غالبا مرتبط با آموزش های ذهنی هستند. در زمان مدیتیشن، ما وقت و کوشش خود را برای پرورش صفات ذهنی اختصاص می دهیم. البته در مدیتیشن فعالیت های فیزیکی مانند تمرینات مدیتیشن اسکن بدن نیز وجود دارد. به طور کلی مدیتیشن بر روی ذهن و نحوه ارتباط ما با تجربیات تمرکز می نماید.

منبع مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟

انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1467

به "مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید