لیگ برتر فوتبال، پیروزی ماشین سازی در دیداری که گل های لحظه اولی و آخری داشت، کامبک منصوریان به شکست

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، دهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی خانگی ماشین سازی مقابل ذوب آهن اصفهان پیگیری شد.

لیگ برتر فوتبال، پیروزی ماشین سازی در دیداری که گل های لحظه اولی و آخری داشت، کامبک منصوریان به شکست

به گزارش خبرنگاران, در نخستین بازی روز سوم از هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور, تیم فوتبال ماشین سازی از ساعت 15 امروز (آدینه) در استادیوم بنیان دیزل تبریز به مصاف ذوب آهن رفت که این دیدار با رجحان 2 بر یک میزبان به خاتمه رسید.

تک گل ذوبی ها را ارسلان مطهری در ثانیه سی وهفتم بازی به ثمر رساند، اما ادوارد دوس سانتس با گلزنی در دقیقه 85 کار را به تساوی کشاند. در ادامه احمد زنده روح در دقیقه 2+90 گل پیروزی تیم میزبان را به ثمر رساند تا ماشین سازی در دیداری که دو گل آن در لحظه های اول و آخر بازی زده شد، سه امتیاز را از آن خود کند.

ذوب آهن نیز که هفته گذشته پیروز شده بود بعد از 9 هفته به اولین برد خود دست پیدا کند, دوباره به روند شکست ها و ناکامی هایش بازگشت.

قضاوت بازی ماشین سازی تبریز - ذوب آهن برعهده رضا عادل بود که این داور به شاهین ثاقبی، ادوارد دوس سانتس و قائم اسلامی خواه از ماشین سازی و هادی محمدی، زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 237

به "لیگ برتر فوتبال، پیروزی ماشین سازی در دیداری که گل های لحظه اولی و آخری داشت، کامبک منصوریان به شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، پیروزی ماشین سازی در دیداری که گل های لحظه اولی و آخری داشت، کامبک منصوریان به شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید