قیمت خودرو رانا پلاس و دنا پلاس دنده ای توربو در بازار و کارخانه چند؟

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، قیمت خودرو دنا پلاس دنده ای توربو نسبت به روز شنبه تغییری نداشت و روی سطح 490 میلیون تومان متوقف شد. اما نسبت به پنج شنبه هفته گذشته ما شاهد یک افت قیمت پنج میلیون تومانی هستیم. در خصوص رانا پلاس نیز شرایط به همین شکل بود و این محصول نیز بدون تغییر قیمت در کانال 300 میلیون تومان ایستاد.

قیمت خودرو رانا پلاس و دنا پلاس دنده ای توربو در بازار و کارخانه چند؟

به گزارش خبرنگاران، البته دنا پلاس دنده ای توربو هفته گذشته را پرنوسان پشت سر گذاشت. این خودرو روز یکشنبه هفته گذشته 494 میلیون تومان قیمت داشت و در روز دوشنبه با کاهش دو میلیون تومانی روبرو شد و تا کانال 492 میلیون تومان عقب نشست. این افت روز سه شنبه متوقف شد، اما در روز چهارشنبه دنا پلاس دنده ای توربو با افزایش 5 میلیون تومان به کانال 495 میلیون تومان بازگشت.

این محصول ایران خودرو نسبت به 31 روز گذشته نیز افت قیمت 6 میلیون تومانی را به ثبت رسانده است. اما در مقایسه با ابتدای سال جاری که دنا پلاس دنده ای توربو 466 میلیون تومان قیمت داشت، یک افزایش قیمت 24 میلیون تومانی دیده می گردد.

قیمت بازار و کارخانه دنا پلاس دنده ای توربو نیز یک اختلاف 144 میلیون تومانی دارد. در حال حاضر ایران خودرو این محصول را 345 میلیون و 855 هزار تومان به فروش می رساند. اما زمانی که دنا پلاس دنده ای توربو به بازار می رسد قیمت اش به 490 میلیون تومان می رسد.

قیمت خودروی رانا پلاس به چقدر رسید؟

خودروی رانا پلاس نیز یکشنبه هفته گذشته را با نوسان دو میلیون تومانی پشت سر گذاشت. در واقع رانا پلاس در روز یکشنبه هفته قبل 298 میلیون تومان قیمت داشت، اما در روز چهارشنبه با یک افزایش دو میلیون تومانی به کانال 300 میلیون تومان بازگشت.

در مقایسه با یک ماه قبل نیز رانا پلاس کاهش یک میلیون تومانی را به ثبت رسانده است، اما نسبت به نخستین روز معاملاتی سال 1401، ما شاهد افزایش 29 میلیون تومانی قیمت این خودرو هستیم.

در خصوص اختلاف قیمت کارخانه و بازار رانا پلاس نیز عدد 85 میلیون تومانی دیده می گردد. هم اکنون ایران خودرو این محصول را به قیمت 214 میلیون و 898 هزار تومان می فروشد، این در حالی است که در بازار 300 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1750

به "قیمت خودرو رانا پلاس و دنا پلاس دنده ای توربو در بازار و کارخانه چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودرو رانا پلاس و دنا پلاس دنده ای توربو در بازار و کارخانه چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید