تور قطر: قطر ایرویز غذای مسافران کلاس اکونومی را بهبود خواهد بخشید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، غذاهای قطر ایرویز

شرکت هواپیمایی قطر که از سال 1993 راه اندازی شده، یکی از برترین ایرلاین های سراسر جهان محسوب می گردد که همواره برای مسافران ارزش خاصی قائل بوده است. قطر ایرویز به بیش از 150 مقصد، پرواز مستقیم دارد و پایگاه اصلی آن در دوحه، مرکز قطر است. غذاهای قطر ایرویز همواره جزو برترین غذاهای سرو شده در میان شرکت های هواپیمایی بوده است و به تازگی نیز این شرکت، می خواهد غذای مسافرانی که در کلاس اکونومی هستند را بیشتر و بهتر کند. خبرنگاران در ادامه به توضیح این خبر می پردازد؛ با ما همراه باشید.

تور قطر: قطر ایرویز غذای مسافران کلاس اکونومی را بهبود خواهد بخشید

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

بهبود غذاهای کلاس اکونومی

قطر ایرویز به تازگی مجموعه ای از اصلاحات را نسبت به منوی غذایی کلاس اکونومی انجام داده است. هدف این اصلاحات این بوده است که تجربه مسافرانی که با این هواپیمای برنده جایزه سفر می نمایند بهتر گردد. پیشرفت های تازهی که روی غذاهای قطر ایرویز انجام شد، از تاریخ 1 ژوئیه به صورت مرحله ای معرفی گشت که در تمام کلاس های اکونومی طبق آن غذاهای گرم سرو خواهند شد.

این غذاهای تازه، طراحی متفاوتی خواهند داشت، بزرگ تر و بیشتر خواهند بود و بعلاوه با بسته بندی های رنگی زیبایی تزیین می شوند. بخش های دیگری که در این اصلاحات انجام می گیرد، سرو غذاهای تازه و خوشمزه ایست که در پروازهایی با مدت زمان طولانی و میانه، به مسافران کلاس اکونومی ارائه می گردد تا آن ها تجربه متفاوت تری را از این شرکت هواپیمایی داشته باشند.

آشنایی کلی با هواپیمایی قطر

شرکت هواپیمایی قطر یا قطر ایرویز یکی از محبوب ترین ایرلاین های سراسر دنیاست که دفتر مرکزی آن در مرکز قطر، دوحه قرار گرفته است. این هواپیمایی به بیش از 150 مقصد دنیا پرواز داشته و از سال 1993 به عنوان شرکتی نیمه دولتی آغاز به کار کرد. در ابتدا هواپیماهایی که به وسیله قطر ایرویز مورد استفاده قرار می گرفتند شامل دو عدد هواپیمای ایرباس S310 بودند و پس از یک سال دو هواپیمای بوئینگ نو و یک هواپیمای کارکرده نیز به مجموعه اش اضافه نمود.

با تلاش فراوانی که برای این ایرلاین انجام شد، این هواپیمایی توانست در سال 2004 طی قراردادی با ایرباس، 80 هواپیمای تازه خریداری کند که همین موضوع هم باعث رشد روز افزون آن شد. این هواپیمایی بخش های گوناگونی دارد که می توان از جمله آن ها به فرودگاه بین المللی دوحه، پشتیبانی، محتوای رسانه ای، فروشگاه معاف از مالیات، بخشی به نام بخش تعطیلات و … اشاره نمود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه فرمایید:

معرفی شرکت هواپیمایی قطر ایرویز

بعضی از ویژگی های غذاهای قطر ایرویز

همه ایرلاین ها خط مشی خود را در رابطه با سرویس هایی که به مسافران ارائه می دهند دارا هستند. قطر ایرویز نیز از این قائده مستثنی نبوده و سعی دارد که طبق اصول خاصی غذاهای خود را ارائه دهد که برای همواره مسافران را راضی نگه دارد. این شرکت هواپیمایی به طور کلی چند ویژگی را در تمام غذاهایی که در طول پرواز برای مسافران سرو می نماید، دارا می باشد که عبارتند از:

  • لذت بخش: عصر تازه غذاهای هواپیمایی ویژگی های خاصی دارند که به نظر قطر ایرویز باید وسوسه نماینده و لذت بخش باشند. غذاهای این شرکت هواپیمایی به وسیله برترین سرآشپزهای سراسر دنیا طبخ می گردد که طعم بی نظیری خواهد داشت. منوی غذای آن به قدری شما را ترغیب می نماید که می توانید هر آنچه که می خواهید را سفارش داده و از تجربه خود با پرواز این هواپیمایی نهایت لذت را ببرید. همه جایگاه ها بخش جاداری برای صرف غذا دارند که باعث می شوند لذت بردن شما از صرف یک غذای وسوسه نماینده در آسمان، دوچندان گردد.
  • غذاهای تازه: در پروازهای قطر بدون شک از غذای خوشمزه ای که در بشقاب برای شما سرو شده است، لذت خواهید برد. غذاهای قطر ایرویز با تمرکز بر روی کیفیت و تازه بودن مواد مورد استفاده طبخ می شوند که اصل مهمی در صنعت هواپیمایی است. بعلاوه دسر و پیش غذاهای منحصر به فردی نیز به وسیله این ایرلاین برای مسافران سرو خواهد شد.
  • ترکیب کامل: نوشیدنی مورد علاقه خود را همراه غذا در پروازتان به وسیله قطر ایرویز سفارش خواهید دارد. آن ها گزینه های مختلفی قبل و بعد از غذای برای شما تهیه خواهند کرد. مثلا شما می توانید یک آبمیوه تازه، نوشابه، آبمیوه گاز دار و … انتخاب کنید. بعد از صرف غذاهای قطر ایرویز نیز از شما به وسیله یک فنجان چای یا قهوه بسیار خوشمزه پذیرایی خواهد شد.
منبع: الی گشت
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1684

به "تور قطر: قطر ایرویز غذای مسافران کلاس اکونومی را بهبود خواهد بخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: قطر ایرویز غذای مسافران کلاس اکونومی را بهبود خواهد بخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید