فیلم لو رفته از بهشت حسرت برانگیز نفیسه روشن ، خانم بازیگر فقط پیاده روی می نماید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خبرنگاران: نفیسه روشن استوری هایی را در اینستاگرام خود منتشر نموده است.

فیلم لو رفته از بهشت حسرت برانگیز نفیسه روشن ، خانم بازیگر فقط پیاده روی می نماید

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران است . نفیسه روشن هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به جهان آمده . نفیسه روشن پیروز به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. نفیسه روشن عکس نو یرا منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، نفیسه روشن استوری های زیبا از رامسر که در این بخش از ساعدنیوز مشاهده میفرمائید را در اینستاگرام خود منتشر نموده است.

بیشتر در تئاتر بازی می کنم!

نفیسه روشن با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر در تئاتر بازی می کنم، اعلام کرد: فضای تئاتر به من جهانی تازه و نوی را نشان می دهد.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه سفیر دوقلوها در ایران هستم، گفت: یاری های اقتصادی به خانواده های کم بضاعت، جشن دوقلوها، یاری های دیگر به دوقلوها از جمله کارهای انجمن دوقلوها در ایران است.

وی با گلایه از قضاوت مردم در فضای مجازی نسبت به هنرمندان اضافه نمود: من اصلا کسی را قضاوت نمی کنم، اما متأسفانه در فضای مجازی مردم به بدترین شکل ممکن ما را بسیار قضاوت می نمایند.

نفیسه روشن درباره تجربه خوب سینمایی خود اعلام کرد: فیلم سینمایی زیر سقف دودی و همکاری با پوران درخشنده را بسیار دوست دارم.

منبع: رکنا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1594

به "فیلم لو رفته از بهشت حسرت برانگیز نفیسه روشن ، خانم بازیگر فقط پیاده روی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم لو رفته از بهشت حسرت برانگیز نفیسه روشن ، خانم بازیگر فقط پیاده روی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید