فِراری بپوشید ، شرکت خودروساز به دنبال فراوری کیف و کفش لاکچری

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خودروسازی فِراری همزمان با شروع استراتژی فراوری خودروهای فوق اسپرت بسیار گران قیمت در تدارک اجرای طرح فراوری و عرضه لوازم جانبی لوکس مارک تجاری خود مانند کیف و لباس برای کسب سود بیشتر است.

فِراری بپوشید ، شرکت خودروساز به دنبال فراوری کیف و کفش لاکچری

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، براساس بیانیه اخیر این شرکت ایتالیایی روند سوددهی و فروش این شرکت در سال 2019 همچنان ادامه دارد و تاکنون قیمت هر سهم این شرکت تحت تاثیر افزایش سوددهی فصلی 7.4 درصد رشد نموده است.

مدیریت شرکت فراری در این بیانیه تاکید نموده که استراتژی آینده این شرکت تبدیل مارک تجاری آن به یک برند کاملا لوکس است و در امسال نیز ضمن ثبت رکوردی جدید در پرده برداری از مدل های جدید خودروهای فوق اسپرت، متنوع سازی محصولات تولیدی را با عرضه کیف، لباس و عینک لوکس و گران قیمت دنبال می نماید.

بر همین اساس مقرر شده محصولاتی همچون عینک و کاپشن تنها به همراه بعضی مدل های اسپرت این شرکت که قیمت آنها به بیش از یک میلیون دلار می رسد، عرضه گردد.

در حال حاضر فراری در سرتاسر دنیا 50 مغازه برای عرضه محصولات اصلی و جانبی خود دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 231

به "فِراری بپوشید ، شرکت خودروساز به دنبال فراوری کیف و کفش لاکچری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فِراری بپوشید ، شرکت خودروساز به دنبال فراوری کیف و کفش لاکچری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید