برترین تلویزیون ال ای دی 43 اینچ؛ گزینه های پرامکانات برای خرید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، اگر در بازار تلویزیون ها به جست وجو بپردازید، در می یابید که این روزها تلویزیون های ال سی دی (LCD) به طور گسترده جای خود را به تلویزیون های ال ای دی (LED) داده اند و با پیشرفته ترین فناوری های روز جهان در بازار به فروش می رسند. شرکت های بسیاری به علت محبوبیت بالای این محصولات اقدام به فراوری تلویزیون های ال ای دی با مقدار های مختلف می نمایند. اگر شما قصد خرید تلویزیون ال ای دی 43 اینچ را دارید، این مطلب را از دست ندهید چرا که در راهنمای خرید برترین تلویزیون ال ای دی 43 اینچ خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 10 تلویزیون ال ای دی 43 اینچ برتر و پرفروش خبرنگاران خواهیم پرداخت تا خیلی سریع و آسان، ایده آل ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

برترین تلویزیون ال ای دی 43 اینچ؛ گزینه های پرامکانات برای خرید

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618N-IND

آغازگر لیست راهنمای خرید برترین تلویزیون ال ای دی 43 اینچ خبرنگاران خواهیم بود با معرفی و آنالیز یک محصول پرفروش و پرطرفدار از برند جی پلاس یعنی مدل GTV-43PH618N-IND. این محصول که نسبت به قابلیت هایی که به کاربران ارائه می دهد، ارزش خرید بالایی دارد، مجهز به نمایشگر 43 اینچی از جنس LED است که از کیفیت تصویر Full HD پشتیبانی می نماید و تصاویر را با وضوح 1080 × 1920 پیکسلی به کاربران نشان می دهد. انرژی این تلویزیون ال ای دی جی پلاس از جانب برق شهری تأمین می گردد و از نسبت تصویر 16:9 نیز پشتیبانی می نماید. این تلویزیون ال ای دی جی پلاس 43 اینچ به صورت رومیزی قابل استفاده است، اما برای کاربرانی که دوست دارند تلویزیون خود را روی دیوار نصب نمایند نیز این امکان فراهم شده تا با استفاده از پایه مخصوص، این کار را انجام دهند.

سیستم عامل این تلویزیون به اندروید نسخه 11 تجهیز شده و در داخل بوردِ اصلی تلویزیون، یک پردازنده چهار هسته ای 64 بیتی نصب شده تا تلویزیون در اجرای برنامه های مختلف قدرت لازم را داشته باشد. به لطف این سیستم عامل، کاربران می توانند جدیدترین بازی ها و اپلیکیشن های روز جهان را روی این تلویزیون نصب نمایند. در این مدل علاوه بر وجود دو پورت USB 2.0، سه پورت HDMI و دو بلندگوی باکیفیت هم وجود دارد. تلویزیون مدل GTV-43PH618N-IND، مجهز به گیرنده DVB-T2 است که به واسطه این گیرنده شما قادر خواهید بود شبکه های دیجیتالی HD متداول را روی تلویزیون دریافت کنید. بنابراین، احتیاجی به خرید یک دستگاه جداگانه برای این تلویزیون نخواهید داشت.

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43K4200L

در بین برندهای فراورینماینده لوازم خانگی، دوو (Daewoo) به عنوان یک برند منحصربه فرد که محصولات فوق العاده باکیفیتی عرضه می نماید، شناخته می گردد و محصولات آن همیشه جزو پرفروش ترین کالاهای موجود در بازار به شمار می رود که از جمله آن ها می توان به تلویزیون ال ای دی مدل DLE-43K4200L این برند اشاره نمود. این تلویزیون باکیفیت از یک پنل 43 اینچی از جنس LED ساخته شده که از کیفیت تصویر Full HD پشتیبانی می نماید و تصاویر را با وضوح 1080 × 1920 پیکسلی برای کاربران به نمایش می گذارد. حاشیه های بسیار کمی در اطراف این پنل بزرگ دیده می گردد تا کاربران از دیدنی تصاویر لذت ببرند. این محصول مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی نیز است تا کاربران احتیاجی به خرید گیرنده دیجیتال به صورت جداگانه نداشته باشند. این تلویزیون نسبت تصویر 16:9 را ارائه می دهد و مجهز به دو بلندگو با حداکثر توان خروجی 20 وات است.

این تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ از یک قابلیت بسیار کاربردی پشتیبانی می نماید و آن هم قابلیت ماشین زمان (Time Shift) است. این قابلیت، به کاربر اجازه می دهد تا برنامه تلویزیونی دلخواه خود را روی حافظه داخلی تلویزیون، هارد دیسک یا فلش ذخیره کند تا بعداً نیز به آن دسترسی داشته باشد. این محصول قابلیت استفاده هم به صورت رومیزی و هم روی دیوار را دارد تا کاربران دغدغه ای از این بابت نداشته باشند. در پشت بدنه این تلویزیون 43 LED اینچ دوو سه پورت HDMI و دو پورت USB برای استفاده کاربران و وصل کردن لوازم جانبی تعبیه شده است. این محصول مصرف برق بسیار کمی نیز دارد.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43NY13600M

اسنوا یک شرکت بزرگ ایرانی فراوری لوازم خانگی است و محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و این موضوع در خصوص تلویزیون ال ای دی مدل SLD-43NY13600M که در لیست راهنمای خرید برترین ال ای دی 43 اینچ خبرنگاران قرار گرفته نیز به درستی صدق می نماید. همچون دیگر محصولات معرفی شده، این تلویزیون نیز مجهز به نمایشگر 43 اینچی از جنس LED است که از وضوح تصویر Full HD پشتیبانی می نماید و تصاویر را با دقت 1080 × 1920 پیکسلی به کاربران نشان می دهد. اسنوا در این محصول به پنل توجه ویژه ای نشان داده و آن را به صورت تخت و بدون حاشیه طراحی نموده تا زاویه دید گسترده این تلویزیون، امکان دیدنی محتواهای ویدیویی را از زوایای متفاوت برای کاربران فراهم کند. این محصول بعلاوه مجهز به دو اسپیکر با حداکثر توان خروجی 20 وات است که از فناوری صدای دالبی نیز پشتیبانی می نماید.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43NY13600M بعلاوه مجهز به گیرنده دیجیتال DVBT2 بوده تا شما دیگر احتیاج به پرداخت هزینه برای خرید یک دستگاه جداگانه نداشته باشد و به راحتی بتوانید تمامی شبکه های صدا و سیما را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. این محصول قابلیت استفاده هم به صورت رومیزی و هم روی دیوار را دارد تا کاربران نگرانی از این بابت نداشته باشند. در پشت بدنه این تلویزیون 43 LED اینچ اسنوا سه پورت HDMI و دو پورت USB 2.0 برای استفاده کاربران و وصل کردن لوازم جانبی به چشم می خورد. بعلاوه به فناوری های این محصول باید تکنولوژی EPG را نیز اضافه کنیم که جهت اطلاع کاربر از زمان پخش برنامه های مورد علاقه اش تعبیه شده است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند نکسار مدل NTV-H43C612N

تلویزیون ال ای دی هوشمند نکسار مدل NTV-H43C612N، به لطف بهره مندی از فناوری های پیشرفته و داشتن قیمتی مناسب در راهنمای خرید برترین ال ای دی 43 اینچ خبرنگاران قرار گرفته است. این تلویزیون از یک پنل 43 اینچی IPS با نور پس زمینه LED با پشتیبانی از نسبت تصویر 16:9، وضوح تصویر Full HD و رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بهره می برد و کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. قلب تپنده این محصول یک پردازنده چهار هسته ای است و به لطف داشتن سیستم عامل اندروید، کاربران می توانند برنامه های دلخواه خود را روی آن نصب نمایند. در این مدل علاوه بر وجود دو پورت USB 2.0، سه پورت HDMI، پورت LAN و دو بلندگوی باکیفیت هم وجود دارد.

این محصول باکیفیت نکسار بعلاوه از قابلیت ARC نیز پشتیبانی می نماید که شاید برای طیف وسیع تری از کاربران کاربردی باشد. این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار را هم دارد تا در صورت احتیاج بتوانید با نصب پایه مخصوص، از آن روی دیوار نیز بهره ببرید. تلویزیون مدل NTV-H43C612N، مجهز به گیرنده DVB-T2 است که به واسطه این گیرنده شما قادر خواهید بود شبکه های دیجیتالی HD متداول را روی تلویزیون دریافت کنید. بنابراین، احتیاجی به خرید یک دستگاه جداگانه برای این تلویزیون نخواهید داشت. این محصول بعلاوه از رفرش ریت 60 هرتزی پشتیبانی می نماید که برای اجرای روان بازی ها شاید چندان مطلوب نباشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PU746N

در راهنمای خرید برترین ال ای دی 43 اینچ خبرنگاران ، برند جی پلاس نماینده های زیادی دارد که مدل GTV-43PU746N، یکی از برترین آن هاست. این محصول برخلاف سایر مدل های معرفی شده، از وضوح تصویر 4K و رزولوشن 3840 در 2160 پشتیبانی می نماید و بنابراین کاربران از دیدنی محتواهای تصویری در این تلویزیون لذت زیادی خواهند برد. بعلاوه باید به این قابلیت های این پنل LED، نسبت تصویر 16:9، قابلیت HDR10 و عمق رنگی 10 بیتی را نیز اضافه کنیم. این محصول 43 اینچی زاویه دید گسترده و کاهش دهنده نویز تصاویر نیز دارد و از گیرنده دیجیتال داخلی نیز پشتیبانی می نماید تا احتیاجی به خرید گیرنده به صورت جداگانه نداشته باشید و همه شبکه های صدا و سیما را با کیفیت HD دریافت کنید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PU746N مجهز به سیستم عامل اندروید 11 است که 6 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده چهار هسته ای این محصول را در امر پردازش کمک می نماید. بنابراین به لطف این سیستم عامل، شما می توانید اپلیکیشن های دلخواه خود را روی این تلویزیون نصب کنید. تلویزیون ال ای دی جی پلاس 43، مجهز به فناوری وای فای و بلوتوث نیز است و پورت های زیادی در پشت آن تعبیه شده که از جمله آن ها می توان به دو پورت USB 2.0 و سه پورت HDMI نیز اشاره نمود. این محصول خروجی صوتی دیجیتال Optical و ARC HDMI دارد و از قابلیت کاربردی Mirror Quick نیز پشتیبانی می نماید. حمل و نقل این تلویزیون چندان دردسرساز نخواهد بود؛ چراکه این دستگاه به همراه پایه اش روی هم رفته 11 کیلوگرم وزن دارد.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43NK13000M

محصولی دیگری از برند پیروز اسنوا یعنی SLD-43NK13000M، به لطف قابلیت های بسیار خوبی که به کاربران ارائه می دهد، در لیست برترین ال ای دی 43 اینچ خبرنگاران قرار گرفته است. این تلویزیون از یک پنل 43 اینچی از جنس IPS با نور پس زمینه LED بهره می برد که تصاویر را با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل یا همان Full HD برای کاربران به نمایش می گذارد. نسبت تصویر این نمایشگر 16:9 است و علاوه بر حالت رومیزی به صورت دیواری نیز می توانید از آن بهره ببرید.

برای فراوری صدای باکیفیت، این محصول از دو اسپیکر با خروجی 20 وات بهره می برد که از استاندارد صوتی دالبی دیجیتال (ِDolby Digital) و سوراند (Surround) پشتیبانی می نماید تا صدا را در تمام جهات به گوش کاربران برساند. تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43NK13000M، مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی نیز است تا کاربران احتیاجی به خرید گیرنده دیجیتال به صورت جداگانه نداشته باشند. روی بدنه پشتی این محصول نیز طیف گسترده ای از درگاه های کاربردی دیده می گردد که از جمله آن ها می توان به سه درگاه HDMI، یک درگاه کامپوزیت، کامپوننت و دو USB اشاره نمود. مصرف برق این محصول نیز بسیار پایین است.

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T5100TH

سام الکترونیک، یک برند کاملاً ایرانی است که محصولات بسیار باکیفیتی را فراوری و روانه بازار می نماید و تلویزیون مدل UA43T5100TH، جزو همین دسته از محصولات است. این تلویزیون مجهز به نمایشگر 43 اینچی از جنس IPS با نور پس زمینه LED است که از کیفیت تصویر Full HD پشتیبانی می نماید و تصاویر را با وضوح 1080 × 1920 پیکسلی به کاربران نشان می دهد. سام الکترونیک در این محصول تمرکز خود را روی پنل قرار داده و آن را به صورت تخت و بدون حاشیه طراحی نموده تا زاویه دید گسترده این تلویزیون، امکان دیدنی محتواهای ویدیویی را از زوایای متفاوت برای کاربران فراهم کند. از ویژگی های نمایشگر این تلویزیون می توان به استفاده از فناوری تقویت گستره رنگ و قابلیت Clean View برای کاهش نویز و تداخل اشاره نمود. به لطف این ویژگی، تصاویر این تلویزیون بسیار شفاف و با کیفیتی فوق العاده با نمایش رنگ های طبیعی ارائه می گردد.

این محصول بعلاوه مجهز به دو اسپیکر با حداکثر توان خروجی 20 وات است که از استاندارد صوتی Clear Voice نیز پشتیبانی می نماید. سه درگاه HDMI و دو درگاه USB 2.0 روی پنل پشتی این تلویزیون LED تعبیه شده تا کاربران بتوانند لوازم جانبی دلخواه خود را به این محصول متصل نمایند. این محصول قابلیت استفاده هم به صورت رومیزی و هم روی دیوار را دارد تا کاربران دغدغه ای از این بابت نداشته باشند. تیونر دیجیتال از نوع DVB-T2 استفاده شده در این تلویزیون امکان دریافت کانال های صدا و سیما با کیفیت FHD را فراهم می نماید و قابلیت ضبط برنامه های در حال پخش را نیز به کاربران ارائه می دهد. بعلاوه شما می توانید از این تلویزیون باکیفیت به عنوان مانیتور کامپیوتر در جلسات اداری و رسمی خود بهره ببرید.

تلویزیون ا ل ای دی مجیک تی وی مدل MT43D1300

تلویزیون ا ل ای دی مجیک تی وی مدل MT43D1300، از جمله محصولات بسیار باکیفیت و قیمت مناسب موجود در بازار است که ابعادی 43 اینچی از جنس IPS با نور پس زمینه LED دارد و با ارائه رزولوشن تصویر 1080 در 1920 پیکسل، کاربران از دیدنی برنامه های دلخواه خود لذت خواهند برد. این محصول از دو اسپیکر بهره می برد که توان خروجی صدای هر کدام 8 وات است و در مجموع می تواند 16 وات صدا فراوری کند. بعلاوه به لطف بهره گیری از گیرنده دیجیتال داخلی، کاربران احتیاجی به خرید و پرداخت هزینه جداگانه برای گیرنده دیجیتال ندارند. با مجیک تی وی مدل MT43D1300، شما قادر خواهید بود برنامه های تلویزیونی خاصی که به آن علاقه مند هستید را با قابلیت PVR ضبط کنید.

بعلاوه قابلیت Time Shift هم روی این تلویزیون تعبیه شده تا شما بتوانید برنامه های مورد علاقه خود را سر فرصت دیدن کنید. این محصول قابلیت استفاده هم به صورت رومیزی و هم روی دیوار را دارد تا کاربران به راحتی بتوانند به هر شکلی که دوست دارند، از آن بهره ببرند. دو درگاه USB 2.0 و دو درگاه HDMI روی بدنه این محصول تعبیه شده که امکان اشتراک گذاری فایل های متنوع را فراهم می نماید. از دیگر ویژگی های این تلویزیون LED می توان به امکان استفاده از حالت هتل (Hotel Mode)، ماشین زمان، تلتکس و خروجی SPDIF اشاره نمود.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 43KU7970

لیست راهنمای خرید برترین ال ای دی 43 اینچ خبرنگاران را با معرفی و آنالیز یک محصول پرفروش و پرامکانات از سامسونگ یعنی مدل 43KU7970 ادامه می دهیم. این تلویزیون ابعادی 43 اینچی از جنس IPS با نور پس زمینه LED دارد و قادر است تصویر و محتواهای ویدیویی را با کیفیت 4K و رزولوشن رزولوشن 3840 در 2160 به کاربران ارائه دهد. بعلاوه نسبت تصویر 16:9 موجب می گردد تا زاویه دید بسیار بی نظیری را با این تلویزیون بتوانید تجربه کنید و از دیدنی محتواهای تصویری با بالاترین کیفیت ممکن لذت ببرید. این پنل از قابلیت HDR pro نیز پشتیبانی می نماید که به لطف آن، رنگ ها با شفافیت و وضوح بسیار زیادی به نمایش در می آیند. تلویزیون ال ای دی سامسونگ 43 اینچ به عنوان سیستم صوتی خود، از دو اسپیکر با حداکثر توان خروجی 20 وات بهره می برد که این سیستم صوتی نیز از قابلیت های پیشرفته نظیر Dolby Digital Plus و DTS پشتیبانی می نماید.

سیستم عامل تایزن سامسونگ به صورت پیش فرض روی این تلویزیون هوشمند نصب شده و به شما این امکان را می دهد تا جدیدترین اپلیکیشن های روز جهان را روی تلویزیون خود داشته باشید. پردازنده چهار هسته ای این محصول نیز عملکرد بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد. دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI برای این مدل در نظر گرفته شده و بعلاوه باید به یک رابط کامپوننت و کامپوزیت و پورت شبکه LAN نیز اشاره کنیم که برای اتصال به اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. اما به غیر از این، شما با وای فای نیز امکان متصل شدن به اینترنت را دارید. از دیگر قابلیت های این تلویزیون هوشمند می توان پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)، قابلیت تصویر در تصویر، قابلیت ضبط برنامه (PVR)، پشتیبانی از EPG، پشتیبانی از زیرنویس، قابلیت خاموش شدن اتوماتیک و قابلیت جست وجو کانال اتوماتیک را نام برد. از این محصول می توان به صورت دیواری نیز استفاده کرد.

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XC630

از دیگر محصولات بسیار باکیفیت و پرفروش موجود در لیست راهنمای خرید برترین ال ای دی 43 اینچ خبرنگاران ، می توان به تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XC630 اشاره نمود که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و محتواهای تصویری را با وضوح تصویر Full HD برای کاربران به نمایش می گذارد. این محصول بعلاوه بعلاوه مجهز به نسبت تصویر 16:9، عمق رنگی 10 بیتی، روشنایی 380 نیت، کنتراست 1200:1، قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ و رفرش ریت 60 هرتزی نیز هست. به عنوان سیستم صوتی، این تلویزیون از دو اسپیکر با حداکثر توان خروجی 20 وات بهره می برد که از استاندارد صوتی صدای دالبی نیز پشتیبانی می نماید.

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XC630 مجهز به گیرنده دیجیتال DVBT2 بوده تا شما دیگر احتیاج به پرداخت هزینه برای خرید یک دستگاه جداگانه نداشته باشد و به راحتی بتوانید تمامی شبکه های صدا و سیما را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. این محصول قابلیت استفاده هم به صورت رومیزی و هم روی دیوار را دارد تا کاربران دغدغه ای از این بابت نداشته باشند. روی بدنه پشتی این محصول نیز طیف گسترده ای از درگاه های کاربردی دیده می گردد که از جمله آن ها می توان به سه درگاه HDMI، یک درگاه کامپوزیت، کامپوننت و دو USB اشاره نمود. با این محصول می توانید برنامه های تلویزیونی که به آن علاقه مند هستید را با قابلیت PVR ضبط کنید. بعلاوه این تلویزیون ایکس ویژن قابلیت ماشین زمان را نیز دارد.

سخن پایانی

در راهنمای خرید برترین ال ای دی 43 اینچ خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 10 تلویزیون LED باکیفیت و پرفروش خبرنگاران پرداختیم تا خرید آسان و بدون دغدغه ای را تجربه کنید. به نظر شما از بین محصولات معرفی شده کدام یک ارزش خرید بالاتری دارد؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1907

به "برترین تلویزیون ال ای دی 43 اینچ؛ گزینه های پرامکانات برای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تلویزیون ال ای دی 43 اینچ؛ گزینه های پرامکانات برای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید