شیائومی 13 پرو احتمالاً با شارژر 120 واتی عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، شیائومی به طور معمول اواخر یا اوایل هر سال از گوشی های هوشمند پرچم دار جدیدش رونمایی می نماید و در ماه آوریل امسال نیز شاهد رونمایی از گوشی هوشمند شیائومی 12 پرو بودیم. اگرچه بسیاری از کاربران همچنان منتظر رونمایی از گوشی های پرچم دار شیائومی 12 لایت و اولترا هستند، اما خبر جدیدی در خصوص یکی از گوشی های سری شیائومی 13 مطرح شده که بر اساس آن، گوشی شیائومی 13 پرو در وب سایت صدور گواهینامه 3C قرار گرفته و به زودی معرفی خواهد شد. این وب سایت بعلاوه بعضی مشخصات این گوشی هوشمند را فاش نموده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

شیائومی 13 پرو احتمالاً با شارژر 120 واتی عرضه می گردد

طبق گزارش منتشر شده از وب سایت MySmartPrice، گوشی هوشمند شیائومی 13 پرو گواهینامه 3C خود را دریافت نموده که بر همین اساس، این گوشی هوشمند از سرعت شارژ 120 واتی پشتیبانی می نماید. برای مقایسه باید اشاره کنیم که نسل قبلی این گوشی یعنی شیائومی 12 پرو نیز از شارژر 120 واتی برای شارژ شدن استفاده می نماید، بنابراین ارتقای خاصی را نباید در این مورد انتظار داشته باشیم. با این حال، شیائومی 13 پرو ممکن است با باتری بزرگ تری عرضه گردد. گزارش های نو حاکی از آن است که شیائومی 13 پرو در ماه نوامبر یا دسامبر در کنار شیائومی 13 به کاربران معرفی خواهد شد.

اخیراً نیز تصویر واقعی شیائومی 13 پرو در فضای مجازی به بیرون درز نموده که نشان می دهد این گوشی مانند نسل قبلی خود مجهز به حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی و بعلاوه لبه های خمیده است. آن طور که به نظر می رسد، شیائومی 13 پرو قرار است از لحاظ کیفیت ساخت و قدرت پردازشی ارتقای چشمگیری در مقایسه با نسل قبل داشته باشد. از آن جایی که این شرکت ظاهراً زمان کافی برای ساخت 12 پرو با بدنه سرامیکی نداشته، میخواهد جانشین آن یعنی شیائومی 13 پرو را با این بدنه راهی بازار کند.

بعلاوه طبق ادعای افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station، سری شیائومی 13 که از لحاظ قابلیت های سخت افزاری پیشرفت محسوسی در مقایسه با نسل قبل خواهد داشت، در نوامبر 2022 (آبان - آذر ماه) در دسترس کاربران قرار می گیرد. در خصوص مشخصات فنی نسخه پرو شیائومی 13، هنوز هیچ اطلاعات رسمی از سوی این غول فناوری چینی منتشر نشده است. اما طبق گفته بعضی افشاگران، شیائومی 13 پرو مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی سامسونگ E6 است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1200 نیت، نسبت بدنه به تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 512 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلکس ویکتوس وظیفه مراقبت از نمایشگر این گوشی را بر عهده دارد.

شیائومی برای قلب تپنده سری 13 پرچم داران خود از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره خواهد برد که در آن یک هسته Cortex-X3، دو هسته Cortex-A720، دو هسته Cortex-A710 و 3 هسته Cortex-A510 به انجام وظیفه می پردازند. در کنار این تراشه نو پردازنده گرافیکی Adreno 740، حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم به همراه 3 گیگابایت حافظه رم مجازی و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه خواهد شد.

شایعات حاکی از آن است که سیستم عامل اندروید 13 OS به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب می گردد و رابط کاربری MIUI 14 را اجرا خواهد نمود. ظاهراً پرچم داران نو شیائومی مجهز به آی سی (IC) شارژ خود پیشرفته خواهند بود که از شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می نمایند. شایعات بعلاوه از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی شیائومی 13 پرو خبر می دهند که با این شارژر فوق سریع در مدت کوتاهی انرژی مجدد خود را تأمین خواهد نمود.

سیستم دوربین سه گانه این گوشی هوشمند احتمالاً از سه سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، تله فوتو و ماکرو بهره می برد و بعلاوه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در پنل جلویی به انجام وظیفه می پردازد. انتظار می رود در روزهای آینده خبرهای دقیق تری از سری شیائومی 13 منتشر گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1793

به "شیائومی 13 پرو احتمالاً با شارژر 120 واتی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 13 پرو احتمالاً با شارژر 120 واتی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید