شهردار تهران باید فردی انقلابی با روحیه ای جهادی باشد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: شهردار آینده تهران باید فردی انقلابی با روحیه ای جهادی باشد و در کنار هماهنگی با دیگر نهادها و دستگاه ها رضایت و اعتماد شهروندان را جلب کند.

شهردار تهران باید فردی انقلابی با روحیه ای جهادی باشد

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرنگاران، محمدرضا احمدی عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: تهران به اسم یک کلان شهر دارای مسائل و معضلات زیادی است. مدیریت شهرداری در واقع مدیریت عایدی و هزینه است، یعنی با توجه به تجهیزات و امکاناتی برای رفاه حال شهفرایندان در اخیتار دارد فرایند توسعه و عمران شهر را تسریع ببخشد.

عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس با بیان اینکه شهردار آینده تهران باید با مجلس، رییس جمهور و دیگر نهادها هماهنگ باشد، توضیح داد: باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب قطعا مدیر و شهردار آینده هم باید فردی انقلابی با روحیه جهادی باشد. شهرداری که بتواند تهران را به اسم ام القرای دنیا اسلام به گونه ای که در شان تهران باشد، مدیریت کند.

احمدی اضافه کرد: مرکز مسائل پیچیده و فراوانی دارد و متاسفانه در حاشیه آن یکسری محرومیت ها و حاشیه نشینی ها وجود دارد. بنابراین مدیر آینده تهران باید ضمن آشنایی با این حوزه برنامه ای قوی برای حل آنها داشته باشد و بتواند از نیروهای متخصص و انقلابی برای عمران این کلان شهر بهره ببرد.

این عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهردار باید این صندلی را توفیقی برای خدمت بداند نه فرصتی برای غنیمت، گفت: اگر شهردار اینده چنین دیدی نسبت به صندلی خود داشته باشد قطعا رضایت و اعتماد جامعه شهری تهران را جلب خواهد نمود و تاثیری مثبت بر اذهان شهفرایندان خواهد گذاشت. تهران به اسم مرکز بر دیگر شهرهای کشور تاثیرگذار است لذا یک شهردار باید نگاهی کلان و کشوری نسبت به مدیریت خود در ام القرای دنیا اسلام داشته باشد.

وی اعلام کرد: شهردار آینده باید ضمن تسریع در فرایند توسعه ای شهر، در کنار دغدغه اقتصاد و معیشت شهفرایندان در حفظ فرهنگ اصیل ایران اسلامی کوشش کند. باید مدیریت انقلابی داشته باشد و همه موانع را برای رسیدن به اهداف خود از سرراهش بردارد و خستگی ناپذیر باشد.

احمدی ضمن تاکید بر سهیم کردن شهفرایندان در مدیریت شهری، اعلام کرد: شهردار باید بتواند به برترین شکل ممکن شهفرایندان را در مدیریت شهری سهیم کند. مدیریت شهری نیازمند افرادی متخصص و آشنا به این حوزه است. بنابراین دغدغه مند بودن، متعهد و متخصص از جمله معیارها و شاخص های شهردار آینده مرکز است. شهردار آینده نباید وابستگی به جناح و یا نهادی خاصی داشته باشد چرا که مدیریت شهری یک مقام خدمت رسانی است و متعلق به همه شهفرایندان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1348

به "شهردار تهران باید فردی انقلابی با روحیه ای جهادی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تهران باید فردی انقلابی با روحیه ای جهادی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید