شش مستند نو درباره افغانستان آماده نمایش شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سازمان هنری رسانه ای اوج 6 اثر مستند در حوزه مسائل افغانستان را برای پخش از تلویزیون فراوری و آماده نمایش نموده است.

شش مستند نو درباره افغانستان آماده نمایش شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مستندهای 20 سال، خانه کابل، مدیر مدرسه، نظیفه، اوستا قاسم و شیرین و عالم از محصولات سازمان اوج به زودی روانه آنتن تلویزیون خواهد شد.

مستند 20 سال به کارگردانی و تهیه کنندگی وحید فراهانی به نقش آمریکا در کشور افغانستان می پردازد. 20 سال مجموعه مستندی در حوزه افغانستان است که در حال آماده شدن است.

مستند خانه کابل به کارگردانی و تهیه کنندگی مسعود کارگر از تولیدات اوما فیلم است که به ماجرای راه اندازی یک رستوران به وسیله یک خانواده افغانستانی در ایران می پردازد.

نظیفه به کارگردانی محمد صفا و تهیه کنندگی سید جمال عودسیمین داستان یک پرستار افغانستانی را روایت می نماید که در یکی از بیمارستان های ایران مشغول فعالیت است و در روزهای سخت کرونا هم برای یاری به بیماران داوطلب می گردد.

مستند اوستا قاسم هم از محصولات اوما فیلم درخصوص یک مخترع افغانستانی است که با طرح ایده ای در یکی از کارخانه های ایران به کارگران یاری شایانی می نماید.

شیرین و عالم به کارگردانی ماریا ماوتی و تهیه کنندگی مهدیه سادات محور بخشی از مجموعه مستند پا به ماه است که ماجرای یک زوج افغانستانی را روایت می نماید که پس از گذشت سالها باردار می گردد.

این مستندها به زودی رونمایی و از تلویزیون و سامانه های اینترنتی پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1365

به "شش مستند نو درباره افغانستان آماده نمایش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش مستند نو درباره افغانستان آماده نمایش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید