سوئیس از فعال شدن کانال تجاری بشردوستانه با ایران اطلاع داد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، دولت سوئیس روز پنجشنبه 10 بهمن در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که اولین پرداخت به وسیله کانال تجاری این کشور با ایران برای ارسال دارو، سه روز پیش به طور آزمایشی صورت گرفته است و به زودی به شکل کامل به جریان میافتد.

سوئیس از فعال شدن کانال تجاری بشردوستانه با ایران اطلاع داد

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سفارت سوئیس در تهران هم در توییتی با اعلام راه افتادن این کانال نوشت: روز نقطه عطف مهم پس از اولین پرداخت پیروز برای محموله دارویی، به طور آزمایشی، و آماده شدن بستر ساز و کار اقتصادی جهت تحویل کالاهای انسان محبت آمیز، تامین اقلام کشاورزی، غذایی، دارویی و تجهیزات پزشکی.

در دور قبلی تحریم ها هم سوئیس کانالی برای مبادله کالاهای انسان محبت آمیز تاسیس نموده بود و از دفتر کنترل دارایی های خارجی خزانه داری آمریکا (اوفک) برای انجام این مبادلات مجوز گرفته بود.

به گزارش خبرنگاران، متعاقب خروج آمریکا از برجام و نقض آن، مقرر بود کشورهای اروپایی کانال تجاری برای همه گونه تجارت با ایران راه اندازی نمایند که بعدها به مبادلات بشرمحبت آمیز تقلیل یافت که همین نیز عملیاتی نشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 408

به "سوئیس از فعال شدن کانال تجاری بشردوستانه با ایران اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئیس از فعال شدن کانال تجاری بشردوستانه با ایران اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید