ستاری: کیش هوشمند و نوآور می گردد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در آیین امضای تفاهم نامه همکاری ایجاد زیست بوم نوآوری و تبدیل کیش به شهر هوشمند، هدف از امضای این تفاهم نامه را تبدیل جزیره کیش به زیست بوم نوآوری و شهر هوشمند و فناور مطرح نمود.

ستاری: کیش هوشمند و نوآور می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در آیین امضای تفاهم نامه همکاری ایجاد زست بوم نوآوری و تبدیل کیش به شهر هوشمند گفت: هدف از امضای این تفاهم نامه تبدیل جزیره کیش به زیست بوم نوآوری و شهر هوشمند و فناور است.

وی اضافه نمود: هدف اصلی این است که با تکیه بر تمامی مزیت های ذاتی کیش، یک زیست بوم نوآوری را با شتاب و سرعت بالا در این منطقه ایجاد گردد.

ستاری گفت: زیست فناوری و فراوری داروهای بیوتک، یک توانمندی شرکت های دانش بنیان و استارتاپی است؛ نطفه های اولیه این تحول به زودی در کیش ظهور و بروز پیدا می نماید و با فضای آماده صادراتی که در این جزیره مهیاست، تحول تازه ای در اقتصاد ایجاد می گردد.

وی ادامه داد: هزار دانشجو در جزیره کیش حضور دارند که 70 درصدشان در تحصیلات تکمیلی تحصیل می نمایند. این ظرفیت خارق العاده نیروی انسانی، فرصتی را ایجاد می نماید که تحول اساسی در زیست بوم نوآوری ایجاد خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 87

به "ستاری: کیش هوشمند و نوآور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: کیش هوشمند و نوآور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید