رقیب چری تیگو 8 و هاوال H6 به ایران می آید؟، عکس

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، گجت نیوز نوشت: جیلی شاسی بلند بویو L نسخه Glory را در بازار چین عرضه می کند. اس یو وی Boyue L Glory Edition دارای طراحی جوان پسند و موتور 180 اسب بخاری است.

رقیب چری تیگو 8 و هاوال H6 به ایران می آید؟، عکس

شاسی بلند کامپکت بویو L نسخه Glory خودروساز چینی جیلی اخیراً در یک نسخه با قیمت حدود 18 هزار دلار در بازار چین به عرضه رسید. این شاسی بلند که بر پایه پلتفرم Compact Modular Architecture یا به اختصار CMA متعلق به جیلی ولوو توسعه پیدا کرده است، برای رقابت با خودروهایی مثل چری تیگو 8، هاوال H6 و همچنین ترامپچی GS4 می آید. در ادامه به جزئیات این خودرو اس یو وی چینی از جمله طراحی، مشخصات فنی و… می پردازیم.

مشخصات اس یو وی جیلی بویو L نسخه Glory

جیلی بویو L نسخه Glory در ناحیه جلو جلوپنجره ذوزنقه مانند بزرگی دارد که بالای آن نوار دی لایت متشکل از 182 ال ای دی کشیده شده است. زیر آن هم ورودی هوا با همان شکل و شمایل واقع شده است. در نمای کناری این اس یو وی چینی، سقف شناور با ستون های مشکی و همچنین خط کمر آن به چشم می آید که از وسط تا انتهای ناحیه عقب به سمت بالا جهت گرفته است. همچنین فاصله فضای زیادی بین چرخ ها وجود دارد که در کنار طراحی سقف و خط کمر، جلوه اسپرت جوان پسندی به خودرو می دهد.

ناحیه عقب این خودرو چینی شامل چراغ عقب سرتاسری با شکل شبیه به بومرنگ در دو طرف و اسپویلر بزرگ سقف می شود. این چراغ عقب از مجموعاً 290 واحد ال ای دی تشکیل شده است. همچنین چهار خروجی اگزوز پایین سپر قابل مشاهده اند که امروزه خیلی از خودروسازان چینی برای محصولات خود در نظر می گیرند؛ حتی اگر پیشرانه ای کم حجم داشته باشند که در حد و مقدار رفت و آمدهای داخل شهر است.

نسخه Glory جیلی بویو L دارای 4670 میلی متر طول، 1900 میلی متر عرض و 1705 میلی متر ارتفاع است. به علاوه اینکه دو محور آن در فاصله 2777 میلی متر از یکدیگر نصب شده اند. تایرهای 235/50R19 هم چرخ های این شاسی بلند کامپکت محصول جیلی را می پوشانند.

در کابین این نسخه تازه شاسی بلند کامپکت جیلی تغییری نسبت به بقیه نسخه های قبل از آن صورت نگرفته. جیلی صرفاً رنگ آبی تازهی با نام Summer Spring Blue را برای کابین آن انتخاب کرده است. فضای داخل این خودرو چینی یک نمایشگر عمودی 13.2 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در مرکز داشبورد و یک نمایشگر 10.25 اینچی تمام ال سی دی پشت فرمان را در بر می گیرد. نمایشگر مرکزی مذکور توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون 8155 کوالکام تامین می کند و مبتنی بر سیستم عامل جیلی با نام Galaxy OS Air کار می کند.

امکانات معمول دیگر نظیر ورود و استارت بدون کلید، استارت از راه دور، تشخیص صدا و نورپردازی داخلی 72 رنگ در فضای داخلی این محصول جیلی پیدا می شوند. این خودرو همچنین با بهره گیری از معماری الکتریکی GEEA2.0 ساخته شده است و سیستم هوشمند بالارده NOA با قابلیت های کمک راننده سطح 2 و همچنین رادارهای جلو و عقب را برای تسهیل رانندگی به کار می گیرد.

جیلی بویو L نسخه Glory از یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر بهره می برد که قابلیت تولید قدرت حدود 180 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر را دارد. نیرو محرکه این پیشرانه به واسطه گیربکس دوکلاچه 7 سرعته انتقال پیدا می کند و مصرف سوخت آن 6.8 لیتر در هر 100 کیلومتر تخمین زده شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1917

به "رقیب چری تیگو 8 و هاوال H6 به ایران می آید؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب چری تیگو 8 و هاوال H6 به ایران می آید؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید