رقبای سه تکواندوکار ایران معرفی شدند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، سومین مرحله از رقابتهای گرندپری تکواندو در سال 2019 از فردا جمعه با حضور 256 تکواندوکار از 53 کشور به میزبانی بلغارستان و در صوفیه آغاز خواهد شد. در روز نخست این رقابت ها پیکارهای اوزان 58- و 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان برگزار می شود. در این روز آرمین هادی پوردر وزن 58- کیلوگرم و میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم نمایندگان تکواندو کشورمان هستند.

رقبای سه تکواندوکار ایران معرفی شدند

بر اساس قرعه کشی اجرا شده، آرمین هادی پور نماینده وزن اولی تکواندو ایران پس از یک دور استراحت، در نخستین دیدار به مصاف برنده دیدار لئون گلاسنویک از کرواسی و آدرین ویسنته اسپانیایی می رود. وی در ادامه باید یکی از هوگوپوشان تونس، نیجریه و روسیه را شکست دهد.

میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم در اولین دیدار با هروان منگیو کانادایی مبارزه می کند و در صورت برتری باید برنده دیدار آمریکا و بلغارستان را شکست دهد. سروش احمدی دیگر نماینده ایران در این وزن و در پایین جدول، ابتدا با دیلان چلاموتو از فرانسه دیدار می کند و در ادامه باید برنده پیکار بلژیک و صربستان را از پیش رو بردارد.

طبق برنامه اعلام شده مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 10 تا 14 و رقابت های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت 15 تا 18 انجام خواهد شد. دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت 19:30 تا 22:30 پیگیری می شود.

رقابتهای گرندپری تکواندو بلغارستان از سری تورنمنت های 4G فدراسیون جهانی است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 174

به "رقبای سه تکواندوکار ایران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقبای سه تکواندوکار ایران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید