برطرف تحریم ها با صبر و مقاومت مردم ایران محقق شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، جاسم جادری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان هرمزگان با تبریک موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام و برطرف تحریم های ظالمانه، عنوان نمود: برطرف تحریم ها با صبر و مقاومت مردم شریف ایران و تدبیری که به کار گرفته شد و هنر دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران محقق شد.

برطرف تحریم ها با صبر و مقاومت مردم ایران محقق شد

وی ادامه داد: امیدواریم برای دوران پس از برجام و لغو تحریم ها نیز با تدبیر و درایت و با برنامه به پیش برویم و برای رشد و توسعه کشور هرچه بیشتر هرمزگان گام های اساسی برداریم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید در هرمزگان به عنوان دروازه اقتصاد کشور با توجه به لغو تحریم ها خود را آماده کنیم، اضافه نمود: در این دوران سرمایه گذاران بسیاری به کشور خواهند آمد و باید تدابیری بیندیشیم تا حداکثر بهره مندی را از سرمایه گذاری بخش داخلی و خارجی در هرمزگان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان در زمینه های کشتی سازی و بنادر، مناطق ویژه، شهرک های صنعتی و شیلات و گردشگری ظرفیت های خوبی دارد، توضیح داد: باید با نگرش و برنامه جدید خود را آماده کنیم تا بیشترین بهره را از برطرف تحریم ها ببریم.

استاندار هرمزگان اعلام کرد: در این راستا دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان نیز برگزار می گردد و باید کوشش کنیم تا از این همایش نتایج ملموسی داشته باشیم.

جادری گفت: شرایط و امکانات مناسب و زیرساخت ها برای سرمایه گذاری در هرمزگان باید فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 482

به "برطرف تحریم ها با صبر و مقاومت مردم ایران محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف تحریم ها با صبر و مقاومت مردم ایران محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید