رشته تحصیلی لجستیک اقتصاد صنایع را رونق می دهد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، دبیر علمی کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین گفت: لجستیک یک رشته میان رشته ای است که می تواند سرمایه های داخلی را افزایش داده و باعث رونق فراوری گردد.

رشته تحصیلی لجستیک اقتصاد صنایع را رونق می دهد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، ابوالفضل میرزاده دبیر علمی کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین در نشست خبری این مراسم که صبح امروز در دانشگاه خوارزمی برگزار گردید، گفت: لجستیک یک رشته میان رشته ای است که می تواند سرمایه های داخلی را افزایش داده و باعث رونق فراوری گردد.

رشته لجستیک در حوزه ارتباط دانشگاه با صنعت نقش محوری دارد

وی اضافه نمود: لجستیک از درون رشته های مختلفی مانند مدیریت، صنایع، مهندسی عمران، کامپیوتر، اقتصاد و ریاضی کاربردی شکل گرفته است که می تواند در حوزه ارتباط دانشگاه با صنعت نقش محوری ایفا نماید در واقع این رشته نهادهای دانشگاه، صنعت و حاکمیت دولتی را در درون خود شکل داده است.

برگزاری پنل های تخصصی و کاربردی در کنفرانس لجستیک

میرزاده توضیح داد: در کنفرانس بین المللی لجستیک به مدیریت زنجیره تأمین پنل های تخصصی و کاربردی برگزار می گردد که در بین آنها بهترین رساله برتر دکترا در حوزه مدیریت زنجیره تأمین انتخاب می گردد. همچنین دانشمندان نیز در قالب یک دفاع 3 دقیقه ای از انتها نامه و رساله خود در این حوزه می پردازند. در این کنفرانس کتاب برگزیده در حوزه لجستیک انتخاب و معرفی می گردد.

مشارکت 35 کشور در کنفرانس لجستیک

وی ادامه داد: این کنفرانس با مشارکت 35 کشور برگزار می گردد.در بخش کمیته علمی 23 کشور، در جذب مقاله 13 کشور و کمیته داوری 16 کشور هستند که می توان به کشورهای آمریکا، سری لانکا، مالزی، عراق، هند، مراکش، انگلستان و اتیوپی اشاره نمود. ارائه مقالات در این کنفرانس به صورت آنلاین نیز انجام می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 393

به "رشته تحصیلی لجستیک اقتصاد صنایع را رونق می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته تحصیلی لجستیک اقتصاد صنایع را رونق می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید