رئیس هیات مدیره استقلال: جانشین استراماچونی را کل کشور دوست دارند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده درباره جدایی آندره استراماچونی از تیم استقلال به شبکه خبر با اشاره به قرارداد این مربی ایتالیایی گفت: از 750 هزار یورو قرارداد سالیانه استراماچونی و دستیارانش مبلغ 327 هزار یورو را پرداخت نموده ایم. طبق قرارداد، این پول باید به حساب استراماچونی در شهر میلان ایتالیا واریز گردد.

رئیس هیات مدیره استقلال: جانشین استراماچونی را کل کشور دوست دارند

وی با بیان اینکه آخرین پرداختی استقلال به وسیله یک صرافی در کشور همسایه مشکل ساز شده است، تاکید نمود: وی گفت چون پول به وسیله شخص ثالث به حسابش واریز شده برایش مشکل ساز شده است.بعد از آن استراماچونی یک حساب دیگر را در کشور چک به ما خاطرنشان کرد ولی پول باشگاه برگشت خورد. قرار بود امروز مجددا به حسابش بریزیم و توافق نموده بود بماند و تیم را تمرین بدهد. به هر حال آقای ماچونی با ما قرارداد دو ساله دارد ولی او در این یکی دو هفته مکرر تاکید داشت زمان قراردادش را به یک سال کاهش بدهد. فکر می کنم دلیل درخواستش این بود که رقم آن را برای سال دوم بیشتر کند ولی متاسفانه در جلساتی که پیش بینی نموده بودیم حاضر نشد.

رئیس هیات مدیره استقلال در ادامه تاکید نمود که باشگاه به طور میانگین ماهیانه 50 هزار یورو به استراماچونی پرداخت نموده است که این طبق قرارداد بوده است. خلیل زاده اضافه نمود: باشگاه به تعهداتش عمل نموده است.

خلیل زاده در واکنش به خبر استعفای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره استقلال یادآور شد: خیر اینطور نیست. اتفاقا از همه اعضای باشگاه خواستم که باید یاری نمایند. دوستان ریخته اند باشگاه و یکسری مسائل را ایجاد نموده اند. اینها اموال باشگاه و خود مردم است و یکسری اتفاقات افتاده است. هیات مدیره به کارش ادامه می هد. شب گذشته و امروز با بازیکنان صحبت کردیم و امروز هم بازی می نمایند.آقای استراماچونی باید در بازی امروز روی نیمکت تیم حاضر می شد و اگر بر نگردد، فکر جایگزین دیگری داریم.

وی در مورد گزینه جانشینی استراماچونی گفت: بعدازظهر و امشب جلسه داریم. افراد بزرگی را رصد می کنیم. سعی می کنیم فعلا به مربیان داخلی فکر کنیم.

رئیس هیات مدیره استقلال درباره اینکه چرا پرسپولیس در این زمینه به مشکل نخورد و استراماچونی این مشکل را تاب نیاورد، توضیح داد: مربیانی بودند که چند ماه پول نگرفتند و اتفاقی هم رخ نداد ولی بعدا به پولشان رسیدند. تمام اصرار استراماچونی کاهش قراردادش از دو سال به یک سال بود. شنیده ام که استراماچونی از یکی از کشورهای همسایه پیشنهاد بالایی به وی داد که نمی دانم چند درصد درست است. شب گذشته بازهم به این خاطر که طرفداران استقلال ناراحت نشوند، با این پیشنهاد هم به جایی رسیدیم که موافقت کنیم. آقای وزیر، عراقچی و سفیر کوشش کردند بماند و کارش را انجام بدهد ولی حرکت غیرحرفه ای کرد و از کشور خارج شد. تیم باید به کارش ادامه بدهد. اگر تا یکی دو روز دیگر استراماچونی وارد ایران نگردد و از طرفی یکطرفه فسخ نموده است، سرمربی را انتخاب خواهیم کرد. اقدامات خود را از فردا آغاز می کنیم.

خلیل زاده در مورد دغدغه طرفداران و نگرانی بابت افت تیم گفت: هفته های ابتدایی هم ماچونی مدام می باخت و فقط هیات مدیره از او حمایت می کرد. من و دیگر اعضا مصاحبه و از وی حمایت می کردیم. امروز هم می توانیم این بحران را مدیریت کنیم و شانه خالی نمی کنیم. به تمام طرفداران می گویم آرامش خود را حفظ نمایند. کسی که انتخاب می گردد را همه دوست دارند و مطمئن باشند مربی بزرگی است.

رئیس هیات مدیره استقلال در انتها در پاسخ به این سئوال که فکر می نماید استقلال چقدر برنده این بازی خواهد بود؟ گفت: چیزی که من می فهمم و در قرارداد دیدم، بندی را تخلف ننموده ایم. اگر بندی را تخلف نموده بودیم صراحتا اعلام می کردم. تمام فشار استراماچونی کاهش قراردادش از دو سال به یک سال بود و دنبال بهانه ای برای ترک ایران بود. به آقای فتحی گفتم که قراردادش را منتشر کند. از روابط عمومی باشگاه هم می خواهم واریزی ها به حساب استراماچونی را منتشر کند. تیم با شدت بازی می نماید و امروز نتیجه اش را می گیرد و صدر جدول را حفظ می کنیم. مربی مدنظر ما هم مربی بزرگی است که همه کشور او را دوست دارند و آدم با فهم و علمی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 297

به "رئیس هیات مدیره استقلال: جانشین استراماچونی را کل کشور دوست دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیات مدیره استقلال: جانشین استراماچونی را کل کشور دوست دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید