دوچرخه برقی فیلدو با برد 150 کیلومتر!

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، فیلدو به تازگی جدیدترین دوچرخه برقی خود، به نام دوچرخه باری الکتریکی Fildo T1 را منتشر نموده است. این دوچرخه شباهت زیادی به دوچرخه RadRunner دارد که با بعضی نوآوری ها و ارتقا های کلیدی همراه است.

دوچرخه برقی فیلدو با برد 150 کیلومتر!

به گزارش خبرنگاران، بعضی از ناظران صنعت می گویند که Fildo T1 بازسازی دوچرخه های قبلی سایر رقبا نمی باشد. این دوچرخه 1599 دلار قیمت دارد که فقط چند دلار گرانتر از RadRunner می باشد. Fildo T1 یک دوچرخه کاربردی است که با راه اندازی RadRunner به وسیله Rad Power Bikes در سال 2019 ترویج شد.

Fildo T1 بر اساس مفهوم RadRunner طراحی شده است و علاوه بر ویژگی های RadRunner چندین ویژگی اضافی نیز دارد که آن را در جایگاهی بالاتر از مدل قبلی خود قرار می دهد. T1 و RadRunner علاوه بر طراحی مشابه چرخ ها، ظرفیت موتور الکتریکی و سیستم ترمز، دارای رنگ های یکسانی نیز می باشند.حداکثر سرعت T1 پنجاه کیلومتر بر ساعت است که با استفاده از پدال های دوچرخه برقی می توان آن را بیشتر افزایش داد.

T1 با یک پیشرانه 7 سرعته عرضه می گردد که نسبت به RadRunner دارای پیشرفت قابل توجهی می باشد که دارای مکانیزم تک سرعته است. راحتی و تعادل کلی Fildo T1 با دوشاخه تعلیق جلوی آن افزایش یافته است. اگرچه در T1 سیستم تعلیق عقب وجود ندارد، اما به لطف تنظیمات باتری، Fildo T1 می تواند با یک بار شارژ و به یاری پدال بار را تا مسافت 150 کیلومتر حمل کند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1714

به "دوچرخه برقی فیلدو با برد 150 کیلومتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه برقی فیلدو با برد 150 کیلومتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید