ده نکته برای طراحی به سبک فرانسوی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، وقتی صحبت از فرهنگ و شادی های زیبایی شناختی می گردد ، دنیا قرن هاست که به علت نشانه های تسلط بر همه چیز از آشپزی گرفته تا پوشیدن لباس و حتی تزئینات و دکوراسیون داخلی ، به فرانسوی ها روی آورده است . بنابراین چگونه می توانید با اطمینان از این حس لذت بخش طراحی های شیک فرانسوی در خانه خود لذت ببرید ؟ با چند نکته از طراحان داخلی خبرنگاران ، در اینجا نحوه تزئین فرانسوی برای ترکیب نهایی از بالا و پایین ، قدیمی و تازه آورده شده است .

ده نکته برای طراحی به سبک فرانسوی

1. اطلاعات تازه را حفظ کنید .

فرانسوی ها با توجه به دنیای پیرامون خود ضمن داشتن وفاداری به برترین عناصر و اصول دوره های گذشته تمدن خود ، به علت ماندن در فرایند تاریخی خود و منحرف نشدن زیاد از اصول و ایده های کهن در بین مردمان دنیا معروف هستند . بنابراین شما میتوانید با استفاده از هدایت های شرکت دکوراسیون داخلی خبرنگاران برای دکوراسیون داخلی خانه خود اطلاعات تازهی از نکات الهام بخش تاریخی و دیزاین های تزئینی و زیبایی شناسی را دریافت کنید .

2. جسورانه عمل کنید .

در حالی که در بسیاری از خانه های فرانسوی مقداری فضای خالی وجود دارد ، برای این کار علتی وجود دارد . علت آن هم این است که جهت حفظ راحتی بیشتر چشم ، حداکثر سه عدد مجسمه ها یا لوازم جلوه گر را با رنگهای جسورانه و شباهت های منحصر به فرد حفظ کنید تا چشم متمرکز و سرگرم گردد.

3. از کم و کاستی ها به نفع خود بهره ببرید .

برای داشتن یک زندگی سالم و ثروتمند از وسایل کهنه یا ناقصی های طبیعی و قدیمی و یا برای مثال لباس های روزمره کهنه میتوانید بهره ببرید که ضمن احساس اصالت برای شما حس آرامش بخشی را به ارمغان خواهند آورد . به جای تعویض و خرید مجددا مبلمان و اثاثیه ، از حالت پریشانی آنها به اسم وسیله ای برای افزودن بافت در یک فضا بهره ببرید . یا از لباس های کهنه خود برای درست کردن تابلو ها یا سایر اجسام هنری دست ساز و چشم نواز و با اصالت بهره ببرید .

4. یک مخلوط بالا / پایین ایجاد کنید .

درست مانند لباس ، عناصر یک اتاق به احتمال زیاد از منابع مختلفی حاصل می گردد (و این اتفاق بهتر است تا انتخاب یک فضای عظیم فقط برای نمایش تنها یک محصول) . در جایی که همه چیز در آن منظم و متقارن است ، از قطعاتی که زیاد و کم هستند برای ایجاد یک حس زودگذر مخلوط کنید و آنها را باهم مطابقت دهید که برای طراحی داخلی شما بی نظیر است و در عین حال آزادی بیشتری برای بازی با فضا به شما می دهد .

5. از تاریخ الهام بگیرید .

عناصر و نقوش طراحی داخلی کلاسیک ساده ترین راه در تزئین فرانسوی برای ایجاد کردن یک احساس لوکس و کهن در هنگام دکوراسیون داخل یک اتاق می باشد . به مجسمه های کوچک ، که معمولا دارای نقوش یونانی هستند ، یا عتیقه های فرانسوی و لوازم جانبی مجسمه ها برای طراحی داخل اتاق خود توجه کنید.

6. ترکیب یک شاهکار رسمی / روزانه .

با استفاده از قطعات قدیمی و تازه با ظاهر های مجلل و تکه های دکوراسیون لوکس و زیبا یک حس آرام بخشی ایجاد کنید و از زندگی لذت ببرید و ظاهری دور از تصور و خیلی رسمی نداشته باشید . دوباره میگویم ، همه چیز به موفقیت در ایجاد یک ترکیب عجیب و غریب است که کمتر مانند یک نمایشگاه رسمی و بیشتر به یک بهشت شباهت پیدا کند . این ایده چنین نیست که یک آشوب بی نظم و زشت ایجاد کنید ، منظور این است که بتوانید کمی از رسمی بودن طراحی خود کاسته و به روزمره و نامنظم بودن آن بیافزایید .

7. با هارمونی های اتاق بازی کنید .

با جفت شدن لوازم خود از لحاظ رنگ یا بافت بازی کنید و برای ایجاد طرح هایی که ممکن است به نظراتان غلط باشد جسور باشید. همه چیز در خصوص ترکیبات غافلگیر کننده ای که در خانه خود ایجاد نموده اید ، زیبا خواهد شد اگر با آنها کمی بازی کنید.

8. با رنگ ها بازی کنید .

اگر احساس میکنید طرح های جسورانه برای شما مناسب نیست ، آن را با استفاده از تصاویر و رنگ های غیر منتظره ، چشم نواز نگه دارید و در منظره های کوچک مانند جایگاه های کنار میز ، مبلمان و حتی تابلو های هنری و تقریباً در خصوص هرگونه از این وسایل اضافی کوچکی که به راحتی می توانید بهره ببرید ، تغییر ایجاد کنید و اتاقتان را تازه کنید .

9. سادگی را حفظ کنید .

از آنجایی که سبک دکوراسیون داخلی فرانسوی در پی ترکیبی مینیمالی است ، این نکته را بخاطر بسپار که یک طراحی ساده و ثابت برای حفظ حس زیبایی در ظاهر لازم است. برای به دست آوردن ظاهر مناسب ، چند قسمت از اتاق را دست نخورده و بدون طراحی بگذارید تا به چشم ها فرصت استراحت دهید .

10. از قوانین پیروی نکنید .

قوانین خودتان را بسازید . با ترکیبی که ایجاد نموده اید هنگام دیزاین فرانسوی ، خلاق ، مدبر و مطمئن باشید زیرا در واقع هیچ راه غلطی یا درستی برای تسلط بخشیدن به ظاهر وجود ندارد ، چون که همه زیبایی تعریف مشخصی ندارد و به سلیقه شخصی فرد باز میگردد . پس کاری را که حس میکنید بهتر است را جسورانه انجام دهید .

لطفا ما را در جریان نظرات خود در بخش نظرات قرار دهید .

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و این نکات و ایده های طراحان تیم ما برای شما مفید بوده باشد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1411

به "ده نکته برای طراحی به سبک فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده نکته برای طراحی به سبک فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید