درخشان: مدیریت در پرسپولیس از اداره وزارتخانه سخت تر است، تیم گل محمدی فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرمربی پیشین پرسپولیس معتقد است هر فردی که به عنوان مدیرعامل نو این باشگاه معرفی گردد، کار خیلی سختی در پیش خواهد داشت.

درخشان: مدیریت در پرسپولیس از اداره وزارتخانه سخت تر است، تیم گل محمدی فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره احتمال تغییرات مدیریتی باشگاه پرسپولیس، گفت: صدری زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و باید از وی تشکر کرد. صدری کوشش کرد تا بتواند تیم را در ثبات خوبی نگه دارد اما شرایط پرسپولیس به شکلی است که هرکسی مدیرعامل گردد، کار خیلی سختی در پیش دارد.

وی درباره اینکه گفته می گردد رضا درویش مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا گزینه نهایی مدیریت این باشگاه است، عنوان نمود: اجازه بدهید تا وقتی چیزی قطعی نشده، درباره افراد صحبت نکنیم. مسئله معین این است که باید از مدیرعامل تازه و هرکسی که می تواند به تیم یاری کند، حمایت کنیم تا آرامش به پرسپولیس برگردد. مدیرعامل بعدی کار خیلی سختی در پیش دارد و باید در این شرایط تیم را از لحاظ اقتصادی پشتیبانی کند. مدیریت در پرسپولیس کار خیلی است و هرکسی که می آید باید بداند کارش از اداره یک وزارتخانه هم سخت تر است.

درخشان درباره شرایط پرسپولیس بعد از پیروزی 4 گله مقابل ویستا توربین در جام حذفی، گفت: شرایط تیم خوب است و ان شاءالله این فرایند تداوم داشته باشد. بازی با ذوب آهن، راحت نیست. مطمئناً ذوب آهن تیم خوبی است. این تیم بسته بازی می نماید تا بتواند در استادیوم آزادی یک امتیاز بگیرد ولی حواس پرسپولیس باید جمع باشد که دیگر بی فایده امتیاز از دست ندهد. تیمی که می خواهد قهرمان گردد نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس نیز فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1585

به "درخشان: مدیریت در پرسپولیس از اداره وزارتخانه سخت تر است، تیم گل محمدی فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: مدیریت در پرسپولیس از اداره وزارتخانه سخت تر است، تیم گل محمدی فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید