سرخابی ها فقط برای برد به دربی می آیند ، خارجی ها برگ برنده استقلال هستند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، شاهین بیانی، بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی با اشاره به دربی صدم گفت: دربی همواره حساس است، اما حساسی این بازی به خاطر اینکه قهرمان را تعیین می نماید، بیشتر است و تفاوت عمده اش با دربی های قبل همین مورد است.

سرخابی ها فقط برای برد به دربی می آیند ، خارجی ها برگ برنده استقلال هستند

بیانی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: شرایط استقلال با بردهای هفته های اخیر صعودی بوده و در سوی دیگر پرسپولیس شرایط خودش را دارد. هر 2 تیم برای برد به زمین می آیند چراکه مساوی به درد هیچکدام نمی خورد؛ فقط سپاهان سود می برد. تساوی دربی برای این تیم خوب است و شانس قهرمانی اش بالا می رود. استقلال و پرسپولیس این موضوع را می دانند و برای برد بازی می نمایند.

این پیشکسوت فوتبال تاکید نمود: هر دو تیم (استقلال و پرسپولیس) شرایط خوبی دارند و در رجحانن شرایط فصل خود هستند. فکر می کنم بازی خوبی گردد و قهرمان لیگ از این بازی معین خواهد شد.

بیانی درباره اینکه آیا برد 6 گل استقلال مقابل طرفدار در هفته گذشته می تواند نشان از رجحان این تیم در دربی بدهد، گفت: خیر. دربی شرایطش به طور کلی با همه بازی ها فرق می نماید. نتایج هفته قبل و طول فصل نمی تواند تاثیر زیادی در آن بگذارد. دربی شرایط خودش را دارد. خیلی وقت ها پرسپولیس شرایطش بهتر بوده، اما در دربی شکست خورده یا برعکس استقلال شرایط خوبی داشته، اما این بازی را واگذار نموده است. هر تیمی از موقعیت ها بهتر استفاده کند، برنده دربی می گردد.

او افزود: این از جذابیت های فوتبال است که هر تیمی از موقعیت هایش استفاده کند برنده خواهد شد. من هم استقلالی ام و طبیعی است دوست دارم استقلال نتیجه را به نفع خود تمام کند. در کل فکر می کنم استقلال ترکیب کامل تری دارد. سیلوا و یامگا هم رسیده اند و به اعتقاد من برگ برنده استقلال بازیکنان خارجی اش هستند. شرایط استقلال بهتر از پرسپولیس است.

بیانی در خاتمه گفت: این بازی مساوی نمی گردد و استقلال با اختلاف 2 گل به پیروز خواهد رسید. حتی اگر از موقعیت هایش خوب استفاده کند می تواند با 3 گل پیروز گردد. دیگر سایر مسایل مهم نیست.

گفت وگو: محمد زارعی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1883

به "سرخابی ها فقط برای برد به دربی می آیند ، خارجی ها برگ برنده استقلال هستند" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرخابی ها فقط برای برد به دربی می آیند ، خارجی ها برگ برنده استقلال هستند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخابی ها فقط برای برد به دربی می آیند ، خارجی ها برگ برنده استقلال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید