خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، یکی از تأثیرگذارترین شیوه ها برای توسعه برند و تجارت، استفاده از شیوه های تبلیغاتی مانند هدایای تبلیغاتی می باشد. هدایای تبلیغاتی با ایجاد حسی خوب در مخاطبتان، برند شرکت شما را به طور هرچه بهتر به مشتریان معرفی خواهد نمود؛ بنابراین توسعه کسب وکار شما پیشرفت بیشتری نسبت به گذشته خواهد داشت.

خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه وجه تمایز شما و شرکت شما در انتخاب هدایای تبلیغاتی نسبت به دیگر سازمان ها و ارگان ها می باشد. به اینصورت که شما اگر در انتخاب هدایای تبلیغاتی خود دقت کنید می توانید با انتخاب خلاقانه آن خود را نسبت به دیگر شرکت هایی که به مخاطبین شما هدیه تبلیغاتی می دهند ، متمایز کنید و مشتریان نسبت به دیگر شرکت هایی که هدایای تبلیغاتی دریافت کردند به هدیه شما بیشتر توجه نمایند.

انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که از آن جمله می توان به اتوماتیک تبلیغاتی، حوله، کیف، ساک دستی آماده، کلاه، آفتاب گیر، لیوان، فلش و … اشاره نمود. اگرچه این هدایای تبلیغاتی تأثیر بسیار زیادی بر روی معرفی برند شما دارد، اما استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص می تواند تأثیر بسیار بیشتری نسبت به هدایای تبلیغاتی رایج داشته باشد.

به این دلیل که این هدایا، نسب به مواردی مانند سالنامه های تبلیغاتی، اتوماتیکهای تبلیغاتی و یا … طول عمر کوتاهی ندارد. بلکه کاربردی و مفید می باشد و به راحتی در ذهن مخاطب ماندگار خواهد ماند. چنانچه برای بار اول قصد دارید تا هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه را به مشتریان خود هدیه بدهید، خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه می کنیم. در ادامه 10 مورد از هدایای تبلیغاتی خلاقانه را به شما معرفی نموده ایم تا بهترین هدیه را به مشتریان و کارمندانتان بدهید.

نکات مهم هنگام هدایای تبلیغاتی خلاقانه

اگر شما به عنوان مدیر یک شرکت و یا کارخانه می خواهید که از ابزار هدیه تبلیغاتی جهت تبلیغات برای افرادی مانند مدیران، پزشکان، متخصصان، افراد خاص و ویژه بهره ببرید و به دنبال یک هدیه تبلیغاتی نوآورانه هستید تا حسی متفاوت را به آن ها منتقل کنید، بهتر است نکات گفته شده در مطلب زیر را رعایت کنید. به این دلیل که انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه، احتیاج به تجزیه وتحلیل متخصصین و مشاوران این صنعت دارد.

مرحله اول - احتیاج شرکت: ابتدا باید به این نتیجه برسید که شما به عنوان یک سازمان و یا شرکت، احتیاجمند ابزار هدیه تبلیغاتی خاص و خلاقانه هستید. درواقع باید این احتیاج در شرکت شما پیدا شود؛ در غیر این صورت به واسطه هزینه ای که برای هدیه تبلیغاتی خلاقانه می کنید، شناخته نخواهید شد.

مرحله دوم - آنالیز مخاطب: در مرحله بعدی بهتر است تا مخاطبان خود و ویژگی این افراد را آنالیز کنید و لیستی از آن ها را داشته باشد. سپس هر هدیه تبلیغاتی خلاقانه را به مخاطب خاص خود بدهید. به عنوان مثال اگر می خواهید که برای مشتری تحصیل نموده خود در یک بازه سنی و مسئولیت مدیریتی یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه تهیه کنید، ضروری است برخی موارد را بدانید. مثلاً از چه تکنولوژی در روز استفاده می نماید؟ به چه مکان هایی می رود؟ به چه موارد فرهنگی و اجتماعی اهمیت می دهد؟ چه وسایلی به این شخص حس خوب را هدیه می دهد و سایر سؤالات ازاین دست به شما یاری می نماید تا بهترین هدیه تبلیغاتی خلاقانه را برای این مخاطب خود تهیه کنید.

مرحله سوم - توجه به ویژگی های جانبی: بعد از انتخاب هدیه تبلیغاتی خود توجه به نکاتی مانند بسته بندی، متن جذاب تبلیغاتی، تکراری نبودن هدیه تبلیغاتی، در دسترس عموم بودن و … بسیار اهمیت دارد.

مزایای هدایای تبلیغاتی خلاقانه

اگر چه هدایای تبلیغاتی خلاقانه نسبت به هدایای تبلیغاتی رایج هزینه بر می باشد؛ اما مزایای آن باعث شده است تا بیشتر شرکت ها به این نوع از هدایای تبلیغاتی روی بیاورند. ازجمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود :

میزان هزینه هدایای تبلیغاتی خلاقانه، نسبت به سایر گزینه ها مانند چاپ کارت ویزیت، کمتر و تأثیر بیشتری برای شما خواهد داشت.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه ماندگاری بالاتری نسبت به سایر روش های بازاریابی داشته و برند شما را به طیف وسیعی از جامعه معرفی می نماید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص باعث ایجاد وفاداری در کارمندان و مشتریان شما می شود. به این دلیل که دادن هدیه خاص و منحصربه فرد، خاطره ای خوش را در ذهن مشتری به جای می گذارد.

در چند سال اخیر که تکنولوژی پیشرفت بسیاری نموده است، انتخاب مردم هم تفاوت زیادی نموده است؛ به اینصورت که آنها به دنبال هدیه تبلیغاتی خلاقانه می شود که بتواند احتیاجهای روزانه آنها را رفع کند. در این چند سال اخیر استفاده از پاور بانک های تبلیغاتی یا فلش مموری ها تبلیغاتی توانسته چای خواسته در ذهن و فکر مردم پر کند و احتیاجهای آنها را رفع کند.

قیمت هدایای تبلیغاتی خلاقانه

در برخی مواقع وقتی حرف از هدیه تبلیغاتی خلاقانه به زبان می آید ، افراد فکر می نمایند که باید هزینه بسیار زیادی برای خرید هدایای خلاقانه انجام دهند ولی شما می توانید با صرف هزینه کم هدایای تبلیغاتی ارزان خلاق داشته باشید . مثلا شما می توانید از پنکه های رومیزی تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی با کمترین قیمت بهره ببرید. این هدایای تبلیغاتی با اینکه کوچک هستند ولی می توانند بازدهی بسیار زیادی را با خود بیاورند.

10 پیشنهاد هدیه تبلیغاتی خلاقانه در سال 2020

هدایای تبلیغاتی تنوع بسیار گسترده ای دارد. از ارزان ترین کالا تا گران ترین کالا، از اقلام کوچک تا اقلام خاص عظیم، همگی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی طراحی و فراوری می شود. با توجه به این حجم گسترده از هدایای تبلیغاتی و کیفیت پایین، 10 مورد از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و مفید در سال 2020 را به شما معرفی نموده ایم. هدایایی خاص و باکیفیت که همواره در ذهن مخاطب ماندگار خواهد ماند.

ست های رومیزی تراریوم

تراریوم یا گلخانه مینیاتوری، یک محفظه شیشه ای سربسته می باشد که می توانید مجموعه ای از گیاهان ریزنقش و سازگار باهم را در آن نگهداری کنید. اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی خاص و خلاقانه هستید، ست رومیزی تراریوم را به شما پیشنهاد می دهیم. این ست در ابعاد و طرح های متنوعی قابل فراوری است و حس طراوت و سرزندگی را به مخاطب شما منتقل می نماید.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی

تهیه هدیه تبلیغاتی خلاقانه به معنی عجیب بودن و یا گران بودن آن نمی باشد. هدایای تبلیغاتی خلاقانه ارزان قیمت نیز می تواند به عنوان یک گزینه پیشنهادی مناسب برای شما باشد تا برند کسب وکار شمارا فریاد بزند. جعبه پذیرایی یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه می باشد. از آن جمله می توان به جعبه دم نوش تبلیغاتی، جعبه زعفران تبلیغاتی و … اشاره نمود.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

امروزه با گسترش تکنولوژی و نفوذ اینترنت در تمامی زندگی طیف گسترده و متنوعی از هدایای این شاخه برای شما فراهم شده است. این هدایا شامل اسپیکر، پاور بانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، ملزومات جانبی موبایل، تبلت و بسیاری از هدایای خاص دیگر می شود. به عنوان مثال می توانید از فلش مموری هایی با طرح های خاص و خلاقانه بهره ببرید تا همواره در ذهن مخاطبتان ماندگار شوید.

ساعت هوشمند

اگر بازار هدف شما جوانان هستند، می توانید از ساعت هوشمند به عنوان یک هدیه خلاقانه بهره ببرید. ساعت هوشمند به دلیل قیمت بالای آن، کمتر کسی به سراغ آن می رود؛ بنابراین می توانید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه الکترونیکی به آن نگاه کنید. برای خرید این محصول می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

صنایع دستی

یکی از زیباترین محصولات، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و خاص، صنایع دستی شهر خودتان می باشد. در واقع شما می توانید با این هدیه، مخاطب خود را شگفت زده کنید. اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، صنایع دستی خاتم را به شما پیشنهاد می دهیم. قدمت دیرینه خاتم کاری و زیبایی کارهای این محصولات، همواره یک گزینه جذاب و خاص برای هدایای تبلیغاتی می باشد.

کتاب

بالا بودن ارزش معنوی کتاب باعث شده است تا این محصول به عنوان یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی خلاقانه مطرح باشد. این هدیه فرهنگی می تواند زندگی افراد را تغییر دهد. برای انتخاب کتاب به عنوان یک هدیه تبلیغاتی باید به گروه هدف خود دقت کنید. به عنوان مثال می توانید کتاب های مربوط به حوزه مدیریت را برای مدیران شرکت ها هدیه دهید. همچنین می توانید کتاب های صوتی را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه به دیگران هدیه دهید و یا از تلفیق هنر و کتاب بهره ببرید و دیوان شعرا با جلدهای چرمین، طلاکوب، نقره کوب و یا کتب ادعیه مذهبی را با حواشی و تذهیب زیبا به دیگران هدیه دهید.

تابلو فرش

اگر می خواهید که متمایز باشید و هدیه تبلیغاتی خاص را به مخاطب خود ارائه دهید، تابلو فرش را به شما پیشنهاد می دهیم. به عنوان مثال می توانید از تابلو فرش هایی با مضامین مناظر، نقاشی خط، ادعیه و آیات قرانی به مخاطبان خاص خود مانند مدیران شرکت ها هدیه دهید.

محصولات چرم

محصولات چرمی همواره یک هدیه خاص و منحصربه فرد می باشد و هیچ وقت خاص بودن و نفیس بودن خود را از دست نمی دهد. محصولات چرمی از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ازجمله این محصولات می توان به انواع کیف ها، کمربند، ساعت های چرمی و … اشاره نمود.

ست های مدیریتی

ست های مدیریتی یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه می باشد که حامل این پیغام از سوی برند شرکت شما است که می خواهید مشتریان خاص خود را شگفت زده کنید. این ست ها در انواع ترکیبات مختلف و با متریال های مختلف با توجه به بودجه شما ارائه می شود. مثلاً ست هدیه مدیریتی شما می تواند شامل کیف پول چرمی، پاور بانک، اتوماتیک و … در داخل یک جعبه خاص باشد.

لیوان شخصی با نام مخاطب

اگر می خواهید که از مشتریان یا همکاران خود در مجموعه قدردانی کنید، لیوان شخصی می تواند مخاطب شمارا به هیجان بیاورد. برای این منظور می توانید بر روی لیوانی که قصد هدیه دادن دارید، نام شخص مورد نظر را حک کنید. این هدیه تبلیغاتی خلاقانه ارزش معنوی بسیار بالایی دارد و به دلیل کاربرد گسترده آن هر زمان که مخاطب از آن استفاده می نماید، نام برند شمارا به یاد می آورد.

خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

اگر شما هم قصد دارید تا برای شرکت خود هدایای تبلیغاتی خلاقانه و مفید برای سال 2020 میلادی تهیه کنید، می توانید این کار را به ما بسپارید. ما سعی می کنیم تا با فراهم آوردن مجموعه ای کامل از هدایای تبلیغاتی کاربردی و تزئینی با بسته بندی های خاص و شکیل، تجربه ای منحصربه فرد را برای مشتریان و کارمندانتان به ارمغان بیاوریم. ما در انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه، بسیار دقیق و حساس عمل می کنیم تا رضایت مشتریان شمارا داشته باشیم.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 844

به "خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید